ضرورت همکاری بیشتر دولت و مجلس برای رونق اشتغال جوانان
کد خبر: 3690621
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
حاجی بابایی بیان کرد:

ضرورت همکاری بیشتر دولت و مجلس برای رونق اشتغال جوانان

ضرورت همکاری بیشتر دولت و مجلس برای رونق اشتغال جوانان گروه سیاسی: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان را از ضرورت‌های امروز جامعه بشمرد و گفت: دولت و مجلس برای رونق اشتغال جوانان بیش‌ از پیش همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز 22 بهمن در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرکرد با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری همگام با ملت بزرگ ایران یکپارچه برای حفظ ارزش‌های نظام خود راهپیمایی کردند و باید از حضور حماسی آن‌ها قدردانی کنیم گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی کربلایی و عاشورایی است.
وی با اشاره به اینکه شهیدان ما برای این به شهادت رسیدند که نام علی و زهرا در دنیا بیشتر شناخته شود تصریح کرد: هدف ما از انقلاب احیای فرهنگ عاشورا و کربلا و پیشبرد اهداف اهل بیت علیه السلام در دنیا بود و با طلوع انقلاب اسلامی هیمنه تقسیم جهان به هم ریخت و دنیا از حالت دو قطبی خارج شد.
حاجی بابایی افزود: از لحظه‌های شروع انقلاب اسلامی دنیای استکبار جلوی انقلاب ایستاد و سه محور اساسی انقلاب؛ رهبری، مردم و قرآن را مورد هدف خود قرارداد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول 40 سال گذشته استکبار یک‌لحظه دشمنی خود را با نظام و مردم ایران قطع نکرده اما در این نبرد ما حتی یک‌بار هم مغلوب آمریکا نشدیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکای شکست‌خورده در برابر هیمنه اسلام و ایران توطئه های دیگری را دنبال می کند و تلاش دارد نظام را از درون مورد هدف قرار دهد.
حاجی بابایی افزود: آمریکا به این جمع بندی رسیده که با جنگ نظامی نمی تواند با ملت ایران وارد مبارزه شود از همین رو امروز توطئه آمریکا تحریم اقتصادی و نفوذ در درون کشور است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رفتار آمریکا با جمهوری اسلامی یک حرکت 2 گانه است، اظهار کرد: آمریکا امروز یک حرکت 2 گانه را دنبال می‌کند، به این صورت که ترامپ از یک‌سو قصد عبور از خطوط قرمز را دارد و ایران را تهدید به خروج از برجام می‌کند و از طرفی از داخل به دنبال آن است که بتواند در بین صفوف فشرده ملت ایران اختلاف ایجاد کند.
وی تصریح کرد: امروز وضعیت آمریکا مثل معاویه در جنگ صفین است و قصد دارد در نیروهای داخل کشور نفوذ کند.
حاجی بابایی افزود: با این تفاوت که آمریکا نمی‌تواند حیله معاویه را در ایران پیاده کند چراکه ملت بزرگ ایران آگاه و فهیم است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری همچون قطاری است که با سرعت‌ بالا به سمت مقصد درحرکت است، تصریح کرد: هر اشکالی در کشور وجود دارد متوجه مسئولان است که باید خود را اصلاح و به‌قطار انقلاب ملحق شوند.
وی با تأکید بر رعایت عدالت در نظام اسلامی، افزود: امام راحل همواره تأکید داشتند که اصل اساسی انقلاب عدالت است از همین رو در پیاده‌سازی عدالت باکسی تعارف نداریم و باید جلوی فساد گرفته شود.
حاجی بابایی بابیان اینکه باید نقد مردم را شنید، تصریح کرد: مردم ایران نقد دارند و باید نقد آن‌ها را شنید و درصدد اصلاح کاستی‌ها و مشکلات موجود برآمد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها در جمهوری اسلامی، الهی است و بزرگ‌ترین خیانت این است که کسی مسئولیت بگیرد و در کنار آن به کار اقتصادی بپردازد.

حاجی بابایی، اشتغال جوانان را از ضرورت‌های امروز جامعه بشمرد و گفت: دولت و مجلس برای رونق اشتغال جوانان بیش‌ازپیش همکاری کنند.

captcha