انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های آزادی‌خواه شهامت داد
کد خبر: 3690623
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های آزادی‌خواه شهامت داد

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کارهایی که انقلاب اسلامی انجام داد شهامت دادن به ملتها بوده است چراکه در گذشته هیچ ملتی جرات مرگ بر آمریکا گفتن را نداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، امروز 22 بهمن، در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرستان خوسف، اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران جرات مقابله و ایستادگی در برابر استکبار را افزایش داده، چرا که در گذشته هیچ ملتی جرات گفتن مرگ بر آمریکا را نداشت.

وی با بیان اینکه در گذشته اگر جهاد با شمشیر و تیرو کمان انجام می‌شد اما امروز شکل جهاد تغییر کرده است، افزود: حضور مردم در صحنه‌ها خصوصا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پیام فوق العاده مهمی به استکبار جهانی دارد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همواره انقلاب ما با رهبری ولایت و پشتیبانی ملت گردنه‌های سخت و مهم را یکی پس از دیگر طی کرده و به اینجا رسیده است.

عبادی تصریح کرد: دشمن موج بزرگی از فتنه ها، جنگ‌های متعدد، چالش‌های مختلف و ناامنی را در ایران پیاده کرد اما نتوانست اراده آهنین مردم که پشتوانه حضرت حق را دارد درهم شکنند و هیچ گاه نیز در آینده موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بین الطلوعین ظهور امام زمان (عج) است، اظهار کرد: هنگامی که شب به پایان می رسد و خورشید در حال طلوع کردن است بین الطلوعینی وجود دارد که فرآیند انتقال در آن شکل می‌گیرد و به گفته علامه «حسن زاده آملی» انقلاب اسلامی نیز همین بین الطلوعین است.

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های آزادی‌خواه شهامت داد

انقلاب اسلامی، راه پیشرفت ایران را هموار کرد

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه کشور ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حیطه‌های مختلف اقتصادی، علمی، اقتدار سیاسی، نظامی و امنیتی پیشرفت‌های فراوانی داشته است، اظهار کرد: در واقع آینده دنیا متعلق به ایران اسلامی خواهد بود و کشور ایران در تمام دنیا حرف برای گفتن دارد و جوانان ایرانی قله‌های علمی زیادی را فتح کرده‌اند.

عبادی با بیان اینکه یکی از آثار انقلاب که همچون طلیعه ظهور امام زمان (عج) به چشم می‌خورد، احیای معنویت و زنده کردن عبادت خداوند در تمام دنیا است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های آمریکا برخی از دروس دینی تدریس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آثار انقلاب مرزهای استکبار جهانی را در نوردیده است، بیان کرد: پیشرفت های علمی ملت ایران، پیشرفت های زیرساختی و اقتصادی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه آمریکا و استکبار جهانی این است که ایران پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اداری نداشته باشد لذا در همین راستا تحریم‌ها و بحران‌های پیرامونی مانند داعش به وجود آورند تا بتوانند در ایران فتنه ایجاد کنند.

عبادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نگران پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران خصوصا در حیطه‌های اقتصادی، فرهنگی و معنوی هستند، افزود: دو سال قبل از ایجاد تحریم‌ها، اقتصاد ایران دچار جهش شده بود لذا آمریکایی‌ها بلافاصله با ایجاد تحریم‌ها درصدد قفل کردن اقتصاد ایران برآمد.

وی با اشاره به اینکه دلیل آسیب دیدن کشور ایران در تحریم‌ها این بود که اقتصادی که در کشور پیاده کرده بودیم اقتصاد مقاومتی نبوده است، گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید اقتصادی را پیاده کنیم که دشمن نتواند با تحریم ها بر ما فشار بیاورد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای کشور ایران در حیطه اقتصادی پس از انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است، عنوان کرد: یکی از کارهایی که انقلاب اسلامی انجام داد شهامت دادن به ملت ها بوده است چراکه در گذشته هیچ ملتی جرات مرگ بر آمریکا گفتن را نداشت.

تغییر سبک زندگی مردم ایران، هدف دشمن است

عبادی با بیان اینکه جنگ فرهنگی و شبیه خون فرهنگی از روش های مقابله دشمن با کشور ایران بوده است، اظهار کرد: دشمن بسیار علاقه دارد سبک زندگی ملت ایران را به سبک زندگی غرب تغییر دهد و جوانان ایرانی را به جای فرزند آوری ترغیب به نگهداری حیوانات می‌کنند.

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های آزادی‌خواه شهامت داد

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی است چراکه استحکام نظام خانواده را یکی از رمز های بقای انقلاب می دانند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات بسیار خوب مجلس در بودجه امسال بحث مالیات‌ها بوده است، اظهار کرد: از روند رو به پیشرفت قوه قضائیه باید تشکر و قدردانی کرد چراکه در گذشته قوه قضائیه رودربایستی داشت و درست عمل نمی‌کرد اما امروز بدون توجه به حزب‌های سیاسی در مقابل مفاسد ایستاده است.

عبادی با بیان اینکه دشمن عقده مستقل بودن و اقتدار و پشتیبانی از ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی را دارند، یادآور شد: مسئولین هوشیار باشند چراکه آمریکا به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی آمار دروغ اعلام می‌کنند.

captcha