اتحاد و پشتیبانی از ولایت عامل سعادت آخرت و دنیا/ دسته بندی کردن مردم و سیاسیون توطئه دشمن است
کد خبر: 3690625
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

اتحاد و پشتیبانی از ولایت عامل سعادت آخرت و دنیا/ دسته بندی کردن مردم و سیاسیون توطئه دشمن است

گروه سیاسی: عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اتحاد، انسجام و پشتیبانی از ولایت عامل سعادت آخرت و دنیاست، گفت: مسوولان نظام خائن نبوده و هیچ‌گاه لبیک به دشمنان نظام نمی‌گویند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله شیخ علی ملکوتی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در تبریز با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، انقلابی بی‌نظیر بود و با دیگر انقلاب‌ها تفاوت‌های اساسی دارد، گفت: این انقلاب از لحاظ رهبری و انقلاب کنندگان کاملا متفاوت بود و برخلاف دیگر انقلاب‌ها که گروه‌های خاصی در آن شرکت داشته‌اند،  در انقلاب اسلامی ایران گروه‌های مختلف مردم از جمله دانشجویان، دانشگاهیان، کارگران، اصناف و بازاریان علیه ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی قیام کرده و حضور فعال داشتند.

اتحاد و پشتیبانی از ولایت عامل سعادت آخرت و دنیا است

وی ادامه داد: امام خمینی (ره)، رهبری مجتهد، عارف، حکیم و شجاع بود که که توانست در برابر استکبار و رژیم طاغوت بایستد و در این حرکت مردم هم با شعارهای معنوی، در تلاش برای آبادی دنیا و کسب سعادت اخروی بودند. 

وی وجود اختلافات طبقاتی بین مردم را از جمله اهداف انقلاب دانست و ادامه داد: وجود مشکلات اقتصادی در زندگی، ظلم و ستم علیه مردم، بی‌توجهی به ارزش‌های اخلاقی و ساختارشکنی یک دسته مزدور در کشور باعث شد که مردم به ندای امام لبیک بگویند و قیام کنند. 

آیت‌الله ملکوتی تاکید کرد: مردم خواستار برقرای عدالت در جامعه، رفع اختلافات طبقاتی، از بین رفتن تبعیض، حضور نخبگان علمی، اخلاقی و دینی در راس امور هستند که درصد بالایی از این‌ها تحقق یافته است و باید برای تحقق کامل آن‌ها تلاش کرد تا زمینه‌ی ظهور امام مهدی (عج) فراهم شود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که ایران دارای رتبه علمی بالا و مناسب در جهان است، خاطر نشان کرد: به دنبال انقلاب اسلامی ایران، گام‎های موثری در زمینه‌های مختلف برداشته شد که کیفیت دانشگاه‌های کشور و تعداد هیئت‌های علمی همگی نشان دهنده‌ی این پیشرفت‌ها است. 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود یاد آور شد: بالابودن ارزش پول برخی کشورها به دلیل  پشتیبانی برخی‌ قدرت‌ها از آنان است؛ درحالیکه ما  متکی به غیر نیستیم و با اتحاد و مقاومت در مقابل تحریم‌ها ایستاده‎ایم. 

آیت‌الله ملکوتی با تاکید بر این‎که با شایعه سازی و زیر سوال بردن نظام نمی‌توان مردم را از هم جدا کرد، گفت: دشمنان می‌خواهند که با دادن عنوان‌های چون تند رو، کند رو، اصلاح طلب و اصول گرا، مردم را از هم جدا کرده و آنان را نسبت به  مسئولان بد بین کنند و از سویی هدف کوچک  کردن نظام و از بین بردن اتحاد مردم است. 

وی ادامه داد: هیچ یک از مسئولان رده بالای کشور اهل سوء استفاده و خائن نیستند و به دشمنان لبیک نمی‌گویند. 

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم در تصمیمات کشور مشارکت دارند و ای مردم شما با رای دادن به مجلس خبرگان، در واقع رهبر را انتخاب کرده اید و بدانید که در ایران بدون رای مردم، هیچ مسئولی انتخاب نمی‌شود.  

آیت الله ملکوتی در پایان تاکید کرد: پشت این نظام خدا ایستاده است و امام زمان (عج) برای ادامه آن دعا می‎کند و راهپیمایی امروز 22 بهمن نشان می‌دهد که مردم از رهبر معظم انقلاب، ارزش‌ها و خون شهدا  حمایت کرده و  با اخلاص تمام  جان خود را در این راه فدا می‌کنند. 

captcha