انسجام ملی، راهکار مقابله با دشمنان است/ ایران قدرت برتر منطقه است
کد خبر: 3690635
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

انسجام ملی، راهکار مقابله با دشمنان است/ ایران قدرت برتر منطقه است

گروه سیاست و اقتصاد: مشاور عالی فرمانده معظم کل‌قوا گفت: اگر همه مردم ایران از هر قوم و گروه و با هر گرایش دینی و سیاسی به‌طور منسجم در مقابل توطئه‌های جدید دشمنان بایستند، قطعا دشمنان نیز در مقابل این انسجام شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل‌قوا امروز بکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در میدان امام اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه در ابتدا سلام رهبر معظم انقلاب را به شما راهپیمایان 22 بهمن استان و شهر اصفهان می‌رسانم، اظهار کرد: شما مردم هوشیار اصفهان با حضور آگاهانه و پرشور خود در این راهپیمایی، بار دیگر پرچم حرکت عدالت‌خواهی، انقلابی‌گری و گفتمان ضد ظلم و فساد و ضد استکباری را در مقیاس ملی، منطقه‌ای و جهانی برافراشتید.
وی افزود: شما زنان، جوانان و مردان خداجو و شهید پرور اصفهان با این حضور تعیین کننده و تاثیرگذار خود، قلب امام زمان(عج) و ارواح شهیدان را شاد کردید و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های بیگانیان در اغتشاشات اخیر دادید.

راهپیمایی عظیم 22 بهمن، نمایش اقتدار ملی و غیرت دینی مردم ایران است

مشاور عالی فرمانده معظم کل‌قوا بیان کرد: راهپیمایی عظیم میلیونی 22 بهمن، نمایش اقتدار ملی، انسجام سیاسی، تجلی اراده الهی، بلوغ فکری سیاسی- اجتماعی و غیرت دینی شما مردم عزیز ایران است که به رغم مواجه بودن با مشکلات مختلف، اما نشان دادید نسبت به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب وفادار هستید.
سردار صفوی افزود: حضور شما جوانان، مردان و زنان اصفهانی در این مراسم باشکوه، به جهانیان نشان می‌هد که عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمن و ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر نتوانسته است بین ملت و حکومت، ملت و مسئولان و قوای سه گانه شکاف و فاصله ایجاد کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اکنون در شرایطی به سر می‌برد که جهان با سرعت در حال تغییر و تحولات گسترده است؛ تحولات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، تکنولوژی و فناوری‌های جدید همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است، اما اکنون جا دارد این سوال را مطرح کرد که با گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیا کشور ایران و مردم آن قدرتمند شده‌اند یا دشمنان آن؟ با اطمینان به شما بشارت می‌دهم که با گذشت زمان، منحنی عمر آمریکا و صهیونیست‌ها رو به زوال و افول می‌رود، در حالیکه منحنی اقتدار ملی انقلاب اسلامی رو به اوج و صعود است.

زمان به سمت قدرتمند شدن انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در حال طی شدن است

مشاور عالی فرمانده معظم کل‌قوا با اشاره به سرنگونی هواپیمای اف ۱۶ صهیونیست‌ها توسط دولت سوریه و اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در قبال آن یک موضع منفعلانه گرفت، گفت: اکنون جا دارد این سوال‌ها را مطرح کرد که آیا ائتلاف کشورهای آمریکایی و صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی توانست با تجهیز بیش از صد هزار نیروی ضد انقلاب و تروریستی، سوریه و عراق را از پا دربیاورند؟ آیا آمریکایی‌ها در سوریه و تشکیل خاورمیانه جدید شکست نخوردند؟ آیا آمریکایی‌ها در تک قطب سازی قدرت جهان ناکام نشده‌اند؟ آیا آمریکایی‌‌ها در ۳۹ سال گذشته که می‌خواستند و می‌خواهند انقلاب شما مردم را سرنگون کنند، شکست نخورده‌اند؟

انسجام ملی، راهکار مقابله با دشمنان است/ ایران قدرت برتر منطقه است
وی تصریح کرد: زمان به سمت قدرتمند شدن انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ملت‌ها در مبارزه با ظلم آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان آنان در برخی از کشورهای عربی در حال طی شدن می‎باشد که این به نفع ملت اسلامی است.
سردار صفوی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تجربه دفاع مقدس باعث حرکت مبتنی بر فطرت و بیداری ملت‌های آزادی‌خواه از آمریکای جنوبی تا شمال افریقا و غرب آسیا شد و دیگر اینکه تجربه دفاع مقدس بود که فرزندان شهدا و بسیجیان ما به عراق و سوریه رفتند و صدها هزار جوان سوری و عراقی را برای مبارزه با داعشی‌ها منسجم کردند که در این راستا نه تنها عتبات عالیات، بلکه موصل و همه سرزمین عراق آزاد شد.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌خواهند در شرق فرات یک دولت جدید به‌وجود بیاورند، اما بدانید همانگونه که آن‌ها در تشکیل دولت مستقل در عراق شکست خوردند، در سوریه هم شکست خواهند خورد.

ایران قدرت برتر منطقه‌ است

وی در ادامه با طرح این سوال که حکومت، دولت و ملت ما برای خروج از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب چه راهکارهای را باید مد نظر قرار دهد، گفت: اصلی‌ترین راهکار، حفظ انسجام و اقتدار ملی و حمایت و پشتیبانی شما ملت از ارکان نظام، رهبری، دولت و مجلس شورای اسلامی است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رکن اساسی قدرت هرکشور حمایت و پشتیبانی مردمی آن است، تصریح کرد: اگر همه مردم ایران از هر قوم و گروه و با هر گرایش دینی و سیاسی به‌طور منسجم در مقابل توطئه‌های جدید دشمنان بایستند، قطعا دشمنان نیز در مقابل این انسجام شکست خواهد خورد.
سردار صفوی اظهار کرد: مسئولان و سیاستگذاران ما باید شناخت درستی از روندها و رویداد‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جهانی و منطقه‌ای پیدا کنند، در واقع باید راهبرد دشمنان را بشناسند و بدانند که دشمن روی اقتصاد، فرهنگ و شبکه‌های مجازی سرمایه‌گذاری کرده است تا برای مقابله با آن، راهبرد داشته باشند.
وی گفت: کشور ما اکنون یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیا است و عمق نفوذ سیاسی فرهنگی انقلاب اسلامی از خلیج فارس تا دریای مدیترانه گسترش پیدا کرده و ایران یک قدرت منطقه‌ای شده است. باید از این فرصت برای پیشرفت کشورمان و روابط سیاسی و توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و جذب گردشگران خارجی در کشور استفاده کنیم، دولتمردان نیز باید زیرساخت‌ها و امکانات لازم را برای گردشگران خارجی و داخلی فراهم کنند.

کشور و مردم ایران هرچه دارند از اهل بیت(ع) است

سردار صفوی تصریح کرد: گفتمان واحد در عرصه سیاست خارجی، مسائل فرهنگی و اقتصادی لازم و ضروری است و امیدواریم که همه ارکان نظام این گفتمان واحد را جدی بگیرند و از رهبری خردمند، شجاع و بی‌مثال و طرفدار مظلوم مقام معظم رهبری تبعیت کنند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: کشور و مردم ایران هرچه دارند از اهل بیت(ع) است، در واقع ایران، کشور اهل‌بیت(ع) و پایتخت امیرالمومنین(ع) می‌باشد، امروز ایران بزرگ‌ترین حامی حضرت بقیه‌الله الاعظم است و قلب‌های همه ما به عشق امیرالمومنین(ع)، فاطمه زهرا(س) و حضرت بقیه‌الله العظم می‌تپد.
وی گفت: ایران یک قدرت بزرگ الهی است، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند به شما ملت که قلب‌هایتان به قرآن، معرفت، عشق و محبت حضرت رسول و ائمه اطهار(ع) روشن است، آسیبی وارد کند.
وی در پایان گفت: خداوند در قرآن فرموده که بالاترین و برترین دین اسلام است، برهمین اساس تا زمانی که ما به آموزه‌ها و فرامین اسلام عمل کنیم و فقط تنها شعار دهنده اسلام و نام آن نباشیم، پیروزیم و این وعده الهی است، زیرا خداوند فرموه است«كَتَبَ اللَّهُ لَأَغْلِبَنَّ أَنَا رُسُلی...؛  خداوند مقرر کرده است که من و رسولانم سرانجام پیروز خواهیم شد» به شما بشارت می‌دهم ملت ایران که تابع خدا، قرآن و امام زمان(عج) است، سرانجام پیروز خواهد شد.

captcha