دولت برای کاهش فقر مطلق و ایجاد اشتغال برنامه دارد
کد خبر: 3690675
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

دولت برای کاهش فقر مطلق و ایجاد اشتغال برنامه دارد

گروه سیاست و اقتصاد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو برنامه برای کم کردن فقر مطلق و ایجاد اشتغال فراگیر که برای خانواده‌ها مفید باشد دارم که امروز زیر ساخت‌های آن آماده شده است.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز 22 بهمن ماه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع مردم ساری با بیان اینکه مازندران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و اسلام بوده‌اند، گفت: حضور نسل‌های متفاوت از دهه‌های مختلف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشور است.

وی افزود: ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن، تودهنی به دشمنانی است که فکر می‌کنند ارتباط بین نسلی با انقلاب حذف شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پایه امنیت در منطقه است و اجازه نمی‌دهیم آمریکا منطقه را اداره کند، تصریح کرد: ایران اسلامی در استراتژی چند ستونه با هیچ قدرتی نیست و می‌خواهد روی پای خود بایستد.

وی با بیان اینکه القا ناامیدی، بزرگترین خیانت به کشور است، افزود: غم و رنج مردم را درک می‌کنیم و آماده جهش بزرگ هستیم.

پیش بینی 72 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در کشور

ربیعی از پیش‌بینی 72 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در کشور خبر داد و اظهار کرد: 330 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی با بهره دو، چهار  و هشت درصد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ما می‌بایست اقتصادمان را بزرگتر می‌کردیم، ادامه داد: بیکاری و مشکلات اقتصادی هست و من همواره خودم را مسئول بیکاران جامعه دانستم و می‌دانم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو برنامه برای کم کردن فقر مطلق و ایجاد اشتغال فراگیر  که برای خانواده‌ها مفید باشد دارم که امروز زیر ساخت‌های آن آماده شده است.

وی ادامه داد: هنوز استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت به عنوان چهار رکن و راه نجات متولدین دهه‌‌های انقلاب است و  ما باید به متن اول انقلاب برگردیم.

ربیعی با بیان اینکه، ما روی پای خود ایستادن و صندوق‌های رای را با چیزی عوض نمی‌کنیم، گفت: ما در سایه اسلامیتی که روایتگران بزرگ اسلامی ما بوجود آوردند و ساختارهای فعلی نسل اتقلاب را درست کردند قادر خواهیم بود شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: استان مازندران بعنوان استانی مهم، مهاجر‌فرست و مهاجرپذیر و نیز از ظرفیت صنعتی، کشاورزی گردشگری خدمات و.. برخوردار است.

ربیعی گفت: هنوز بخش‌های زیادی در استان مازندران تا کنون فعال نشده و مطمئن هستیم  وضعیت ما از گذشته حتما بهبود خواهد یافت.

دولت برای کاهش فقر مطلق و ایجاد اشتغال برنامه دارد

captcha