تلاوت منتخبان مسابقات شوق تلات در جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد
کد خبر: 3690734
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

تلاوت منتخبان مسابقات شوق تلات در جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید و قرآن‌آموزان برگزیده مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی صراط در مسابقات شوق تلاوت در مسجد جوادالائمه(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید و قرآن آموزان مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی صراط و دیگر اساتید، قاریان و حافظان ممتاز شب گذشته، 22 بهمن ماه در مسجد جوادالائمه(ع) مشهد برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این جلسه که همزمان با جلسه قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت و به صورت مشترک برگزار شد، ابراهیم الهی، مدرس قرآن کریم به ارائه آموزش و تلاوت‌های عمومی پرداخت.

در ادامه این جلسه که محمد حسندخت مشهدی، هاشم زاهدمقدم، علی احمدآبادی و حسن احمدآبادی از اساتید و مسئولان موسسه قرآنی صراط و همچنین اساتید پیشکسوت قرآنی همچون اسماعیل عابدیان، محمدزاده، مطهری نیا، خلیل‌زاده حضور داشتند، قرآن‌آموزان این مؤسسه در سطوح مقدماتی و پیشرفته به چهار سبک مصطفی اسماعیل، شحات محمد انور، عبدالباسط و منشاوی به تلاوت قرآن پرداختند.

جلسه قرآن

بر اساس این گزارش، قاریان ممتاز کشوری همچون مسعود بیژنی، مهدی هدایتی‌فر، محمدصالح زاهدمقدم، سجاد رحمتی و همچنین ابوالفضل زاهدمقدم، محمدمیلاد صهبایی، عماد شریفی خواه و رضا فراستی از قاریان ممتاز نوجوان در این جلسه به تلاوت قرآن پرداختند و اسماعیل عابدیان، پیشکسوت قرآنی دعای ختم قرآن را قرائت کرد.

جلسه قرآن

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از برترین قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی صراط که چندی پیش در مرحله نیمه نهایی مسابقات شوق تلاوت رتبه برتر را کسب کردند و به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند، تجلیل به عمل آمد.

جلسه قرآن

جلسه قرآن

جلسه قرآن

جلسه قرآن
ابراهیم الهی

captcha