راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان عظمت و وحدت ملت ایران است
کد خبر: 3690744
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان عظمت و وحدت ملت ایران است

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف کردستان راهپیمای ۲۲ بهمن را نشان عظمت و وحدت ملت ایران دانست و از واقفان،متولیان،هیات امنا خداو اصحاب وقف جها حضور در این راهپیمایی دعوت بعمل آورد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان عظمت، اقتدار و وحدت ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: شور و شوق حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی و بالاخص مردم غیور کردستان موجبات تسلیم شدن افکار دشمنان را فراهم آورده است.
وی افزود: مردم شریف کردستان در جشن ۴۰ سالگی انقلاب بار دیگر همراه با سراسر ایران اسلامی انقلابی بودن خود را به رخ تمام جهان خواهند کشید.
حجت‌الاسلام نوروزی بیان کرد: در راهپیمایی فردا واقفان، متولیان، هیات امناء، خدام مساجد و بقاع متبرکه، یاوران وقف و کارکنان همیشه در صحنه اوقاف و امور خیریه کردستان نیز بار دیگر همراه با تمامی مردم کردستان صحنه‌ای تماشایی را در راستای حفظ انقلاب به تصویر خواهند کشید.
وی با اشاره به عملکرد این اداره کل در دهه فجر گفت:غبار روبی مزار شهدا، بقاع متبرکه و آذین بندی مساجد و اماکن متبرکه در دهه گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ادامه داد:برگزاری نمایشگاه دستاورد در ادرات اوقاف و بقاع متبرکه شاخص از سایر برنامه های اوقاف در دهه فجر می باشد این نمایشگاه شامل ۹ اینفوگرافیک در حوزه دستاورد های مختلف انقلاب اسلامی می باشد.
وی یادآور شد: برپایی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و مساجد شاخص و همچنین برپایی محافل کاروان نور ویژه برگزاری محفل انس با قرآن و دف مولودی خوانی در مساجد مناطق محروم از سایر برنامه های فرهنگی اوقاف در ایام دهه فجر است.

captcha