قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3690762
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن

گروه اجتماعی: آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان در پیام مشترکی از حضور پرشور و باصلابت مردم استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان در پیام مشترکی از حضور پرشور و باصلابت مردم استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.
در متن این پیام آمده است؛
در آستانه چهلمین بهار آزادی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایت‌مدار و متدین استان زنجان بار دیگر با حضور پرشور و تماشایی خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفته و وفاداری و پایمردی خود را به آرمان‌های والای خمینی کبیر و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.
مردم همیشه در صحنه استان زنجان با حضور حماسی و پرصلابت خود در این راهپیمایی به جهانیان و به ویژه قدرت‌های استکباری غرب و نااهلان عربی منطقه خاورمیانه و ایادی فریب خورده آنان ثابت کردند که پاسدار حریم ولایت و خون شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی هستند و با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، با وجود تحریم‌ها و مشکلات و تنگناهای اقتصادی، همچون گذشته و پرشورتر از همیشه از کیان نظام اسلامی و کشور عزیز دفاع می‌کنند و بر وهم و خیال مستبدان جهان، از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی خط بطلان می‌کشند.
بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور با معنای تمامی اقشار مختلف مردم استان زنجان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن قدردانی کرده و از خداوند متعال، سرافرازی و پیروزی همه مسلمانان جهان را مسئلت نماییم.
captcha