20 بانوی زنجانی به دوره تخصصی تربیت مربی قرآن اعزام شدند
کد خبر: 3690792
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
نوروزی:

20 بانوی زنجانی به دوره تخصصی تربیت مربی قرآن اعزام شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان از برگزاری دوره تخصصی آموزش و تربیت مربیان حفظ قرآن کریم خبر داد.

احمد نوروزی، کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش و تربیت مربیان حفظ قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در قم برگزار می‌شود که از استان زنجان 20 نفر از بانوان حافظ قرآن کریم جهت حضور در این دوره اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این دوره به صورت شفاهی و کتبی در خصوص نحوه تدریس قرآن کریم برگزار می‌شود، افزود: افرادی که در این دوره‎ها شرکت و موفق به کسب گواهی این دوره ‌شوند، اجازه تدریس در کلاس‎های حفظ قرآن را دارند و می‌توانند در موسسات وابسته به اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف به تدریس قرآن کریم بپردازند.
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم از 21 لغایت 26 بهمن ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در دوره گذشته 26 نفر خانم و 8 نفر آقا از بین حافظان قرآن کریم استان زنجان مجوز این دوره را جهت تدریس قرآن کریم دریافت کردند.
captcha