22 بهمن آغازگر دوران عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده و سرافراز ایران اسلامی است
کد خبر: 3690866
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

22 بهمن آغازگر دوران عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده و سرافراز ایران اسلامی است

22 بهمن آغازگر دوران عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده و سرافراز ایران اسلامی است گروه اجتماعی: استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم استان در یوم‌الله باشکوه 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد و گفت: 22 بهمن آغازگر دوران عزت، آزادی و سربلندی ملت همیشه آزاده، سرافراز و سراسر افتخار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، متن کامل پیام اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:
برگزاری پرشور و حماسه‌آفرین راهپیمایی 22 بهمن هم‌زمان با سراسر کشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری صدای مردم این استان را از آسمان بام ایران به گوش ایرانیان و جهانیان رساند.
22 بهمن آغازگر دوران عزت، آزادی و سربلندی ملت همیشه آزاده، سرافراز و سراسر افتخار ایران اسلامی است و همه‌ساله با برگزاری راهپیمایی در این روز بزرگ مردم همیشه درصحنه کشور عزیزمان خشم، نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد می‌زنند.
حضور حماسی، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن مردم چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با مردم آزاده ایران اسلامی در راهپیمایی امروز 22 بهمن لرزه بر اندام استکبار جهانی و یاوه‌گویان شرق و غرب انداخت.
ملت ایران هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی‌آورد و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانیت خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستادگی خواهند کرد.
ضمن قدردانی از حضور گسترده، پرشور، آگاهانه و با بصیرت مردم نجیب، فهیم و همیشه درصحنه چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن تداوم بیش‌ازپیش، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی و استان را از درگاه ایزد یکتا آرزومندم.

captcha