برگزاری مسابقه دانش‌آموزی با استناد به «قبله از این طرف است»
کد خبر: 3690883
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
شاکر خبر داد:

برگزاری مسابقه دانش‌آموزی با استناد به «قبله از این طرف است»

گروه جامعه: سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران از آغاز ثبت نام مسابقه کتابخوانی ستاره‌های شهر من با محوریت نخستین جلد کتاب «قبله از این طرف است» ویژه خاطراتی از 40 شهید دانش آموز خبر داد.

مسعود شاکر، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آغاز ثبت نام مسابقه کتابخوانی ستاره‌های شهر من با محوریت نخستین جلد کتاب «قبله از این طرف است» ویژه خاطراتی از 40 شهید دانش آموز، توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران در مدارس متوسطه اول و دوم این استان خبر داد.

شاکر بیان کرد: دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه تا 10 اسفندماه سال جاری، فرصت دارند، تا با مراجعه به دفاتر انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و یا معاونت‌های پرورشی و فرهنگی مدارس شهرستان‌های استان تهران، نسبت به ثبت نام در مسابقه اقدام کرده و کتاب قبله از این طرف است را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه آزمون این مسابقه به صورت کتبی و حضوری در ایام سالگرد وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، در دهه دوم اسفندماه، برگزار می‌شود ، گفت: زمان و مکان دقیق آن برای هریک از شهرستا‌ن‌های استان تهران متعاقبا اعلام می‌شود.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران اظهار کرد: در مجموع، به حدود 80 نفر از دانش آموزان برتر شرکت کننده در این مسابقه جوایزی همچون؛ سفر زیارتی به مشهد مقدس، تبلت و کارت هدیه نقدی اهدا می‌شود.

یادآوری می‌شود، نخستین جلد کتاب «قبله از این طرف است» در 107 صفحه با شمارگان سه هزار نسخه، در آستانه سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان تهران منتشر شد.

captcha