استاندار فارس از حضور آگاهانه، پرشور و معنی‌دار مردم در 22 بهمن قدردانی كرد
کد خبر: 3690930
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

استاندار فارس از حضور آگاهانه، پرشور و معنی‌دار مردم در 22 بهمن قدردانی كرد

گروه سیاست و اقتصاد: اسماعیل تبادار طی پیامی از حضور آگاهانه، پرشور و معنی‌دار مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه جاری قدردانی كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس با صدور پیامی، از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی كرد.
در این پیام آمده است: «۲۲ بهمن در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی حق و حقانیت نقش بزرگی داشته است.
دشمنان قسم خورده این نظام همواره سعی می‌کنند انقلاب و امام راحل را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر و 22 بهمن تبلور اراده ملت و پیوند با آرمانهای بلند حضرت امام است.
بار دیگر حضور چشم‌گیر و برخاسته از آگاهی و شور و شعور مردم فهیم و با وحدت و اتحاد مثال‌زدنی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن‌ماه برگ زرین دیگری را همگام با ملت بزرگ و شریف ایران در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
شما مردم آگاه و هوشیار ثابت کردید كه هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و ایران عزیز و اسلامی به میان آید همچون سی و هشت سال گذشته یكدل و یكپارچه به صحنه می‌آیید و پاسخ محكمی به دشمنان و ایادی استکبار جهانی می‌دهید.
اینجانب با ادای احترام به روح بلند شهدا و امام شهدا، از حضور آگاهانه و پرشور و معنی‌دار مردم شریف استان فارس در خلق این مراسم باشکوه صمیمانه قدردانی نموده و از خداوند متعال برای همگان اجر و پاداش الهی و سلامتی و سعادت مسئلت می‌نمایم».

captcha