۲۲ بهمن تجلی‌گر حماسه حضور مردم استان سمنان شد
کد خبر: 3690932
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

۲۲ بهمن تجلی‌گر حماسه حضور مردم استان سمنان شد

گروه اجتماعی: مردم استان سمنان همراه با دیگر نقاط ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را یادآور شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان راهپیمایی ۲۲ بهمن هم‌زمان با سایر نقاط کشور، در ۶۰ نقطه شامل هشت شهرستان، ۱۹ شهر، ۱۴ بخش و بیش از ۳۰ روستای استان سمنان با حضور پرشور مردم ولایتمدار، انقلابی و متدین دیار قومس، برگزار شد، مردم استان سمنان در این روز یکبار دیگر با خلق حماسه‌ای مردمی نشان دادند که در برابر توطئه‌های دشمنان حرف‌های زیاد برای گفتن دارند.

طنین الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز مردم استان سمنان یکبار دیگر بر تارک آسمان ایران اسلامی طنین‌انداز شد تا دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی انقلاب اسلامی بدانند این مردم پشتیبانی از ولایت را در صدر رسالت‌های خود می‌پندارند و در آوردگاه‌های حماسه، همواره خوش می‌درخشند.

راهپیمایی در شهرهای مختلف استان سمنان، با حضور چهره‌های شاخص شهری، استانی و ملی و همچنین مسئولانی از استان و کشور در حالی برگزار شد که علی رغم توطئه‌های دشمنان، حضور مردم بسیار پرشورتر از سال‌های قبل محسوب می‌شد.

منبع: خبرگزاری مهر

captcha