مکتوب کردن خاطرات رزمندگان راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند
کد خبر: 3690939
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

مکتوب کردن خاطرات رزمندگان راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در سمنان با بیان اینکه عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بهترین راه برای تداوم انقلاب است، گفت: مکتوب کردن خاطرات رزمندگان راه نفوذ دشمن را مسدود می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی،نماینده ولی‌فقیه در سمنان امروز 23 بهمن در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش، ایثارگران و رزمندگان عملیات والفجر هشت به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه بی‌شک نسل چهارم انقلاب، دوران دفاع مقدس را درک نکرده است و از حماسه والفجر هشت اطلاع کافی ندارد، گفت: این مهم می‌طلبد قبل از آنکه دشمن بخواهد آن‌ها را از مسیر منحرف کند باید با مکتوب کردن خاطرات رزمندگان، این سرمایهها را به نسل‌های آتی انتقال دهیم.

وی بابیان این‌که دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را ازنظر نظامی بیمه کرد، اظهار کرد: ملت ایران روزی شادتر از ۲۲ بهمن در تاریخ کشور نخواهند داشت و با حضور خود در راهپیمایی پاسخی دندان‌شکن به رؤیاهای شیطانی دشمنان دادیم که با تمام وجود، پای نظام ایستاده و پشتیبان مقام معظم رهبری هستیم و هیچ‌گاه شهدا و امام راحل (ره) را فراموش نخواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سمنان بابیان اینکه در حال حاضر، دشمن با بهره‌گیری از دین، امنیت و وحدت، قصد نفوذ در کشورهای مسلمان را دارد، متذکر شد: دشمن که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا از طریق جنگ نرم اقتصادی به اهداف شوم خود دست یابد لذا باید در برابر حیله‌های دشمن هوشیار باشیم.

آیت‌الله شاهچراغی عمل به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری را از راه‌های حفظ و تداوم انقلاب برشمرد و افزود: با توجه به توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون لذا برای حفظ نظام و انقلاب وحدت امری ضروری است.

به گفته وی؛ در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس در شرایطی با دشمن می‌جنگیدیم که همه کشورها از رژیم بعثی صدام حمایت می‌کردند اما شهادت‌طلبی، ایثار و جوانمردی دلاورمردان غیور اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران نصیب دشمن شود لذا باید این پیروزی‌های ارزشمند به‌درستی برای نسل جدید تبیین شود تا بدانند آزادی و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستند و راه آن‌ها باید تداوم پیدا کند.

منبع: روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان

captcha