حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را خوار کرد
کد خبر: 3690946
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را خوار کرد

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: قدم های محکم و استوار مردم البرز در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، در کنار گام های با صلابت تمامی ملت ایران،افتخار دیگری آفرید و دشمنان قسم خورده ملت را بار دیگر خوار و ذلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، در پیامی با تشکر از حضور گسترده مردم البرز در راهپیمایی یوم الله 22بهمن ،این اجتماع با شکوه را نشانه عظمت و بزرگی ملت ایران دانست.
در بخشی از این پیام که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا البرز قرار گرفت،آمده است: خدای تعالی را شاکریم که دست قدرتش را در حرکت با بصیرت و هوشمندانه ملت، برای برپائی همایش ولادت چهل سالگی انقلاب اقدام کردید به نمایش گذاشت.
حرکت امروز مردم بد دلان و بدخواهان ملت را نا امید کرد و جلوه‌هایی از عظمت و عزت و بزرگی و بزرگواری را به رخ جهانیان کشید.
این حضور گسترده نشان داد که پیوند مردم با اسلام و قرآن و اهل بیت گسستنی نیست ولو حرامیان دائماً بر طبل دشمنی و نفاق و باطل خود بکوبند.
امیدواریم فریاد بلند ملت و دفاع آنان از اسلام و انقلاب و ولایت، مستکبران یاوه گوی عالم و فریب خوردگان و وادادگان داخلی را که نه از روی راستی، سنگ مردم را به سینه می زنند بیدار کرده باشد.
شور همراه با شعور مردم نشان داد که هنوز در تحقق شعارهای اول انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، مصمم هستند و با استعانت از خداوند متعال و از بین بردن همه موانع، پشت سر رهبر و مقتدای خود تا رسیدن به همه اهداف و آرمان ها و فتح قله های پیشرفت لحظه ای از پا نمی نشینند.
در بخش پایانی پیام نماینده ولی فقیه در البرز آورده شده: اینجانب ضمن ادای شکر به درگاه الهی از همه اقشار مردم در استان بویژه نوجوانان و جوانان ایران کوچک تشکر کرده از خداوند متعال نصرت و سعادت و سربلندی روز افزون برای همه خواهانم.

captcha