برگزاری مسابقه عکاسی دانش‌آموزی ویژه راهپیمایی 22 بهمن در البرز
کد خبر: 3690961
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

برگزاری مسابقه عکاسی دانش‌آموزی ویژه راهپیمایی 22 بهمن در البرز

گروه فرهنگی: مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش البرز گفت: مسابقه عکاسی دانش‌آموزی فجر در قاب تصویر پیشتازان ویژه راهپیمایی 22 بهمن 96 در این استان آغاز شد.

محسن صادقیان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: این دوره از مسابقه عکاسی ویژه راهپیمایی 22بهمن به اجرا در آمده است تا شکوه حضور مردم انقلابی و ولایتمدار ایران کوچک توسط دانش‌آموزان به عنوان یک اثر ماندگار به تصویر کشیده شود.
وی افزود: دانش‌آموزانی که در راهپیمایی 22 بهمن امسال در استان البرز شرکت کرده‌اند می‌توانند عکس‌های گرفته شده توسط دوربین، گوشی تلفن همراه را از صحنه‌های غرورآفرین ملی و جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی را به آدرس تعیین شده ارسال کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان علاقمند به حضور در این مسابقه برای ارسال عکس‌های خود فقط تا 24 بهمن 96 فرصت دارند، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان می توانند سه اثر عکاسی از یوم الله 22 بهمن را به آدرس تلگرام telegram.me/pana_alborz96 ارسال کنند.
صادقیان بیان کرد: این مسابقه با مشارکت سازمان دانش‌آموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش البرز به اجرا در آمده است.
وی یادآورشد: از نفرات برگزیده این مسابقه حماسی نیز تقدیر می‌شود.

captcha