خودکفایی مددجوی البرزی با راه‌اندازی لابراتوار دندان‌سازی
کد خبر: 3690980
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

خودکفایی مددجوی البرزی با راه‌اندازی لابراتوار دندان‌سازی

گروه اجتماعی: دختر مددجوی البرزی با دریافت تسهیلات اشتغال از کمیته امداد و راه‌اندازی لابراتوار دندان‌سازی ضمن ارائه برخی خدمات دندانپزشکی و ایجاد شغل برای هفت نفر، خانواده خود را به خودکفایی رساند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از کمیته امداد البرز، دختر مددجوی البرزی بابیان اینکه مبلغ 25 میلیون تومان تسهیلات دندان‌سازی از کمیته امداد دریافت کرده است، اظهارکرد: علاوه بر فعالیت در لابراتوار دندان‌سازی به همراه یک متخصص ارتودنسی، 3 جراح برای کار ایمپلنت و 1 نفر نیروی خدماتی برخی خدمات دندان‌پزشکی را نیز ارائه می کنم.
وی با اشاره به اینکه در 18 سالگی پدر و مادرش ازهم جداشده‌اند، گفت: وقتی‌که در رشته حسابداری دانشگاه آزاد واحد کرج قبول شدم به همراه مادرم با مهاجرت از شهر قزوین به کرج، تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم و چند سالی را از خدمات این نهاد استفاده کردیم؛ سپس در سال پایانی رشته حسابداری با شرکت در کنکور سراسری و قبولی در رشته دندان‌سازی دانشگاه شهید بهشتی دوباره مشغول به تحصیل شدم.
کارآفرین موفق البرزی بابیان اینکه مادرش به سختی و با درآمد اندک دریکی از مراکز خصوصی درمانی مشغول به کار خدماتی بوده و این موضوع همواره او را رنج داده است افزود: هنگامی‌ که در رشته دندان‌سازی فارغ‌التحصیل شدم، تصمیم گرفتم با مقداری پس‌انداز اولیه و استفاده از اسناد تضمینی چک و سفته با مشاوره و دریافت 25 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت از کمیته امداد البرز، لابراتوار دندان‌سازی و کلینیک دندان‌پزشکی راه‌اندازی کنم.
وی ادامه داد: هم‌اکنون دوران سخت کارکرده مادر و کاستی‌های زندگی پایان‌ یافته و بارونق کار پس از رسیدن به خودکفایی از مجموعه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد نیز خارج ‌شده‌ایم.
ارائه خدمات مختلف دندان‌پزشکی توسط پزشکانی که با این کلینیک همکاری می‌کنند به همراه خدمات دندان‌سازی شامل ساخت روکش‌های دندان، ساخت روکش ایمپلنت و ایمکس ازجمله فعالیت‌های کلینیک و لابراتوار این کارآفرین البرزی است.

captcha