فقر و بیکاری با همت مسئولین و همکاری مردم درمان می‌شود
کد خبر: 3691047
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

فقر و بیکاری با همت مسئولین و همکاری مردم درمان می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند جامعه را گرفتار زخم فقر خواند و گفت: این زخم فقر و بیکاری باید با همت مسئولین و همکاری خود مردم درمان شود و جلوی اسراف و زیاده‌روی‌ها گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را نور و روشنایی خواند و اظهار کرد: دلیل نامگذاری این دهه به دهه فجر، رهایی از ظلمت و جهل و ورود به نور و سپیده دم آزادی بوده است.
وی وابستگی‌هایی که کشور قبل از انقلاب به بیگانگان داشت را یک ظلمت و تاریکی برشمرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب، کشور از همه جوانب اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی وابسته به بیگانگان بود و پادشاهان ما با تصمیم کشورهای شرقی و غربی کار می کردند، اما به لطف انقلاب ما توانستیم به استقلال برسیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: قبل از انقلاب،30 هزار سرباز چکمه‌پوش که از آمریکا وارد ایران شده بودند ارتش ما را تشکیل می‌دادند و به اراده آمریکا کار می‌کردند اما در زمان حاضر هیچ سربازی از شرق و غرب جرأت ندارد به خاک ایران نزدیک شود.
وی چرخش آمریکا در برجام را هدف‌دار دانست و عنوان کرد: در حال حاضر ما در بعد تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم و نشان داده‌ایم قادر هستیم در مقابل دشمنان خود بایستیم؛ بنابراین آمریکا با هدف ناتوان کردن ما قصد مذاکره در زمینه برنامه‌های موشکی ما را دارد.
شیرزادی جامعه را گرفتار زخم فقر خواند و تصریح کرد: این زخم فقر و بیکاری باید با همت مسئولین و همکاری خود مردم درمان شود و جلوی اسراف و زیاده‌روی‌ها گرفته شود.
وی انقلاب اسلامی را در امتداد بعثت پیامبر(ص)، غدیر و واقعه عاشورا دانست و گفت: دلیل به شهادت رساندن حضرت زهرا(س) حمایت از ولایت بود و ما نیز به عنوان پیرو ایشان وظیفه داریم مطیع امر ولی فقیه باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند دلیل اطاعت از ولایت فقیه را دلسوز و خدمتگزار بودن ایشان خواند و در پاسخ به برخی افراد که اطاعت از ولایت را زیر سوال می‌بردند و با طاغوت مقایسه می‌کنند، بیان کرد: اطاعت از پادشاه ظالم در واقع اطاعت از هوای نفس اوست در حالی که اطاعت از ولی فقیه، پذیرش قرآن و پیامبر اکرم(ص) است.

 

captcha