1000 نفر حامی از ایتام جویباری حمایت میکنند
کد خبر: 3691064
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

1000 نفر حامی از ایتام جویباری حمایت میکنند

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد جویبار از وجود بیش از 1000 حامی ایتام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمود ضیا سراجی، رئیس کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد هزار و 272 حامی از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می کنند، گفت: 278 نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین  این شهرستان از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان بهره‌مند هستند. 
وی با اشاره به طرح محسنین افزود: طرح محسنین کمک به کودکانی است که به دلیل بیماری خاص و یا عدم حضور سرپرست قادر به تامین نیازهای ضروری خود نیستند و این کودکان نیزهمانند ایتام نیازمند توجه و حمایت مالی خیران هستند.
ضیاء سراجی با اشاره به کمک 530 میلیونی تومانی خیران در 10 ماهه سال جاری به ایتام و فرزندان طرح محسنین  این شهرستان گفت: نیکوکاران و خیران علاوه بر کمک‌های نقدی در تامین پوشاک، موادغذایی، خدمات مسکن، درمانی، فرهنگی جهیزیه به صورت نقدی به ایتام تحت حمایت کمک  کردند.
وی افزود: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خیرخواهانه را دارند می‌توانند با پرداخت حداقل 30 هزار تومان در ماه حامی یک کودک نیازمند شوند.
ضیا سراجی گفت: مردم نیکوکارجویبار می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #0029*741* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، به کمیته امداد جهت خدمت رسانی بهتر به ایتام و فرزندان طرح محسنین  یاری رسانند.

captcha