امروز افتخارات ایران از ایثارگری شهدا و جانبازان است
کد خبر: 3691092
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

امروز افتخارات ایران از ایثارگری شهدا و جانبازان است

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان گفت: امروز تمام افتخارات ایران از ایثارگری و فداکاری و حانفشانی شهدای گرانقدر ،جانبازان و آزادگان عزیز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، امیر برزگری، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان با حضور بیش از 100 خانواده شهید ، جانباز و آزاده و جمعی از بازنشستگان تیپ 128 که امروز، 23 بهمن ماه در تالار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز تمام افتخارات ایران از ایثارگری و فداکاری و حانفشانی شهدای گرانقدر ،جانبازان و آزادگان عزیز است.
وی با اشاره به اینکه امروز شما اسوه و نمونه یک سرباز فداکار و ولایت پذیر هستید، افزود: در آن زمان با گوش دادن و لبیک گفتن به رهبر و امام عزیز به جبهه های جنگ رفتید و از اسلام ناب محمدی دفاع کردید.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان بیان کرد: شما آزادگان در مقابل ظلم و ستم ایستادید و دوران اسارت را تحمل کردید امروز شما برگ زرینی از دوران دفاع مقدس هستید که جوانان باید شما را الگو خود قرار دهند و از بیان خاطرات شما تجربه بگیرند .
یادآور می‌شود؛ در این مراسم ابتدا گروه های سرود و موسیقی برنامه‌هایی را با موضوعیت دهه مبارکه فجر اجرا کردند و در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی به خانواده های محترم شهدا ، جانبازان و آزادگان اهدا شد.

captcha