دشمنان اسلام هنوز دست از تفرقه افکنی علیه اسلام بر نداشته اند
کد خبر: 3691151
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

دشمنان اسلام هنوز دست از تفرقه افکنی علیه اسلام بر نداشته اند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب هنوز دست از اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی برنداشته اند و خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان نقش برآب می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روزگذشته 23 بهمن ماه در مراسم چهلمین روز درگذشت جانباز سرافراز اسلام و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج دده کشی قلیزاده که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر نیر برگزار شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب و اسلام آرام ننشسته و به فکر خدشه دار کردن آن شدند.
وی ادامه داد: به همین منظور جنگ تحمیلی را به راه انداختند و در جنگ شاهد بودیم که رزمندگان اسلام چگونه نقش آفرینی کرده و با نثار خون خود در راه اسلام و انقلاب نگذاشتند ذره ای از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.
سردار بابازاده به فرافکنی فضاهای مجازی خارجی و برخی شبکه های ماهواره ای در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: فضاهای مجازی بیگانه و شبکه های ماهواره ای عظمت و اقتدار مردم کشورمان را در راهپیمایی 22 بهمن آنطوری که خود می خواستند نشان دادند غافل از اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی دیروز طبق گفته خودشان طی چندسال گذشته بی سابقه بوده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به پیشرفت های گسترده کشورمان در موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: اکنون کشورمان در سطح دنیا در مسائل علمی، پزشک و حتی نظامی مطرح است و این به برکت خون شهدا و جانفشانی های حاج دده کشی قلیزاده، مرحمت بالازاده و 3 هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل است.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب هنوز دست از اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی برنداشته اند و خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان نقش برآب می شود.
سردار بابازاده اتحاد و همبستگی میان ملت را مهمترین عامل شکست دشمنان قلمداد کرد و بر این مسئله تاکید کرد.
وی در ادامه به نقش حاج دده کشی قلیزاده در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مرحوم حاج دده کشی قلیزاده در سن 65 سالگی وارد جبهه شد و 84 ماه با دشمنان بعثی جنگید و در 14 عملیات حضور داشت و ما باید قدردان اینگونه رزمندگان باشیم.

captcha