آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3691230
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: پس از برگزاری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۰ اسفندماه امسال، فراخوان ثبت‌نام در آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان اظهار دکرد: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری صدیقه طاهره (س) مراسم عزاداری در بقاع متبرکه شهرستان همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نزدیک به 10 مبلغ در این ایام امر تبلیغ، اقامه نماز و برپایی خیمه‌های معرفت را عهده‌دار هستند افزود: سه بقعه شاخص امامزاده عبدالله(س)، شاهزاده حسین(ع) و امامزاده یحیی(س) به مدت 7 روز اقامه عزا کرده و به سوگواری می‌پردازند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان با تشریح دیگر برنامه‌های این نهاد بیان کرد: در روزهای گذشته 10 هزار قرص نان در 4 نانوایی حاشیه شهر برای اهدا به نیازمندان پخت شده و به 90 نفر از بیماران صعب‌العلاج نیز مبلغ 90میلیون تومان کمک نقدی شد.
وی با اشاره به اینکه هزینه‌های کمک‌های انجام‌شده از محل نیات واقفان خیراندیش و موقوفات مربوطه تأمین می‌شود عنوان کرد: علاوه بر اقدامات بیان‌شده، 700 غذای گرم نیز در 4 منطقه محروم شهر همدان توزیع شد.
حسینی ابراز کرد: ویزیت رایگان بیماران، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع سبد کالا، برپایی کلاس‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در 4 رشته، برپایی کلاس‌های آموزش قرآن و غیره نیز از دیگر برنامه‌های ما در این نهاد است.
وی از ثبت‌نام 300 نفر در کلاس‌های آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی خبر داد و گفت: برنامه روخوانی قرآن کریم هر روز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در بقاع متبرکه همدان برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به برگزاری آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم گفت: پس از برگزاری این آزمون در 10 اسفندماه امسال، فراخوان ثبت‌نام افراد در آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم آغاز می‌شود.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه میزان استقبال افراد از این آزمون بیشتر است انتظار داریم بیش از 3 هزار نفر در آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود شرکت کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

captcha