حقوق اساتید و قضات 10 درصد افزایش می‌یابد
کد خبر: 3691242
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

حقوق اساتید و قضات 10 درصد افزایش می‌یابد

گروه اجتماعی- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اساتید و قضات باید به طور خاص مورد حمایت قرار گیرند و افزایش 10 درصدی حقوق را برای آنها پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اخیر خود با تعدادی از اساتید و قضات اظهار داشت: از 10 تا 25 درصد افزایش را برای حقوق‌های پایین در کشور پیش‌بینی کردیم و این مصوبه را در کمیسیون تلفیق داشتیم که حقوق‌های 5 میلیون تومان به بالا افزایشی نداشته باشند.
خجسته بیان کرد: اساتید و قضات در این زمینه حرف داشتند و من معتقد هستم در مورد این افراد متخصص نباید محدودیت قائل شویم و این افراد با دریافت حقوق‌های 6 الی 7 میلیونی دستمزد تخصصشان را دریافت می‌کنند و اکنون از این مصوبه دلخور هستند و احساس می‌کنند مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه نیروهای متخصص جامعه باید مورد توجه واقع شوند چرا که شغل‌های حساسی دارند افزود: این افراد سرمایه‌های کشور هستند و فکر می‌کنم کمیسیون تلفیق باید در این زمینه تجدید نظر داشته باشد و به طور قطع در مجلس نیز تجدید نظر می‌کند تا نسبت به افراد متخصص با افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند تفاوت قائل شویم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اساتید و قضات باید به طور خاص مورد حمایت قرار گیرند و افزایش 10 درصدی را برای آنها پیش‌بینی می‌کنیم و معتقدم در صحن علنی این موضوع باید اصلاح شود چرا که ما به دنبال دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی هستیم.
وی تصریح کرد: شخصی 9 هزار خودرو وارد کشور کرده و از قبل آن 100 هزار میلیارد تومان سود برده و بیت‌المال را غارت کرده و باید این افراد به علاوه مواردی که در گمرک و بانک‌ها وجود دارند را تعیین تکلیف کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

captcha