ملت ایران تا آخرین قطره خون خود پشتیبان نظام و رهبری هستند
کد خبر: 3691256
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
خنجری:

ملت ایران تا آخرین قطره خون خود پشتیبان نظام و رهبری هستند

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار زرند گفت: این ملت بزرگ به دشمنان ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پشتیبان نظام و رهبری هستند و هرگز اجازه کوچکترین مداخله‌ای را به بیگانگان نمی‌دهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حبیب‌الله خنجری، فرماندار زرند دیروز سه‌شنبه، 24 بهمن در حاشیه ملاقات مردمی که با حضور جمعی از مدیران اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: همگی باید با جدیت در مسیر خدمت بیش از پیش به مردم تلاش کنند.
وی افزود: مدیران باید بیش از گذشته خدمت بی‌منت را سرلوحه کار خود قرار دهند در این راستا کوتاهی از هیچ کس پذیرفته نیست و قطعاً در عملکرد مدیران لحاظ می‌شود، اگر کاری را که امروز انجام می‌شود به فردا موکول کنیم، قصور انجام شده است.
خنجری تصریح کرد: قطعاً نگاه مردمی که آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل موج هجمه دشمنان و بدخواهان با حضور حماسه‌ساز خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه حفظ می‌کنند به عملکرد مدیران است.
فرماندار زرند بیان کرد: مسئولان باید قدردان این حضور حماسی و پرشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار باشند و با تمام توان و توکل بر خداوند اقدامات بزرگ و شایسته‌ای را در راستای مطالبات قانونی آن‌ها انجام دهند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه بار دیگر حماسه‌ای عظیم را خلق کردند و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های آمریکا و تحرکات صهیونیست‌ها دادند و ثابت کردند که تا خون در رگ دارند، پشتیبان نظام و رهبری هستند.
خنجری عنوان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به برگزاری این راهپیمایی تلاش‌های بسیار زیاد و بی‌وقفه‌‌ای کردند، اما با بصیرت و بیداری مردم ولایی و غیور ایران اسلامی این بار نیز توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان شکست خورد.
وی تأکید کرد: این ملت بزرگ به دشمنان ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پشتیبان نظام و رهبری هستند و هرگز اجازه کوچکترین مداخله‌ای را به بیگانگان نمی‌دهند.
انتهای پیام

captcha