برگزاری کلاس‌های قرآن در خانه‌های روستایی دهگلان
کد خبر: 3691277
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

برگزاری کلاس‌های قرآن در خانه‌های روستایی دهگلان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان از برگزاری کلاس‌های قرآن در خانه‌های قرآنی روستایی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین ورمقانی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری کلاس‌های قرآن در خانه‌های قرآنی روستایی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان خبر داد.
وی کلاس‌های تفسیر قرآن، روانخوانی، روخوانی، حفظ قرآن، تدبر و فهم در قرآن را از عمده فعالیت‌های خانه قرآنی برشمرد و افزود: خانه‌های قرآنی مکان مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی و اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در سطح روستاها هستند.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دهگلان بیان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌های قرآنی ایجاد پویایی بین قرآن‌آموزان، تشویق حافظان و قاریان قرآن برای طی ادامه مسیر قرآنی و قدردانی و تکریم از امام راحل و یاد شهدا است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان از طریق شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای، توسعه فعالیت‌های قرآنی امری لازم و ضروری است، عنوان کرد: در این راستا خانه‌های قرآن روستایی می‌توانند فعالیت‌های قرآنی متنوعی را در سطح روستاها اجرا کنند.

captcha