یکی از معجزات الهی، حفظ انقلاب با وجود همه توطئه‌ها است
کد خبر: 3691284
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

یکی از معجزات الهی، حفظ انقلاب با وجود همه توطئه‌ها است

گروه فرهنگی - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، بعد از 40 سال با وجود همه مشکلات و توطئه‌های پی در پی دشمنان، همچنان زنده و پویاست و حرکتی پیشرونده و روبه‌جلو دارد که این یکی از معجزات الهی است.

به گزارش ایکنا از سیستان وبلوچستان، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 24 بهمن‌ماه در کنگره ملی شهدای استان، گفت: شهدا دین بزرگی به گردن ما دارند و امروز گرد هم آمده‌ایم تا یاد شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهیدانی که جان خود را در راه امنیت کشورشان نثار کردند، گرامی بداریم.
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای استان قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این نشست پر برکت باشد که هست و ان‌شاء‌الله شهدا دست ما را در تحقق اهداف‌مان بگیرند.
وی اظهار کرد: جای تبریک دارد که انقلاب اسلامی، بعد از 40 سال با وجود همه مشکلات و توطئه‌های پی در پی دشمنان، همچنان زنده و پویاست و حرکتی پیشرونده و روبه‌جلو دارد که این یکی از معجزات الهی است.
جعفری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمن در ابعاد مختلف دست به توطئه زده است؛ اما علی‌رغم همه تلاش دشمنان خارجی و مخالفین داخلی، این انقلاب پرچمش همچنان بالاست و با افتخار مسیر خود را ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان نقش مهمی در حفظ امنیت مرزها داشته‌اند، ادامه داد: دشمنان در جهت ایجاد ناامنی در مرزها برنامه‌ریزی و توطئه‌های بسیاری کردند، بطوری که در دهه اول و حتی دوم انقلاب، روزانه ده‌ها شهید در راستای امنیت در این استان جان خود را تقدیم انقلاب می‌کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: حدود دو سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت، دشمن جنگ بزرگ و سنگینی علیه ملت ما تحمیل کرد؛ جنگی که هشت سال به‌طول انجامید و اگر نصرت الهی و دلاوری و مقاومت مردم نبود، معلوم نبود امروز سرنوشت کشورمان چه بود.
سردار جعفری اظهار کرد: دنیا با تمام تجهیزات و امکانات خود، رژیم بعثی را حمایت کردند تا انقلاب اسلامی را از پای درآورند، اما بعد از هشت سال، عقب‌نشینی کردند؛ ملت ما نشان داد که با دستان خالی نیز می‌توان انقلاب و امنیت کشور را حفظ کرد و دشمنان را بیرون راند.

یکی از معجزات الهی، حفظ انقلاب با وجود همه توطئه‌ها است

captcha