افتتاح نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3691339
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

افتتاح نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

افتتاح نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با آغاز هفته قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، نمایشگاه آثار هنری با موضوع قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری صبح امروز 24 بهمن‌ماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
این نمایشگاه هم‌زمان با هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری از 24 لغایت 30 بهمن‌ماه در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر است.
در نمایشگاه قرآن و عترت استان 80 اثر برای بازدید علاقه‌مندان ارائه‌شده است.
به گزارش ایکنا، آثار ارائه‌شده در نمایشگاه قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری در رشته‌های خوشنویسی، داستان، مقاله، کتاب، پایان‌نامه، نقاشی، پوستر، عکس، نقاشی‌خط، فیلم، شعر، رسانه‌ها، نمایش و تعزیه می‌باشد.
در این نمایشگاه در رشته نقاشی آثار 5 نفر، نقاشی‌خط 4 نفر، پوستر 3 نفر، خط نستعلیق 7 نفر، خط ثلث 4 نفر، عکس 7 نفر، کتاب 2 نفر، پایان‌نامه 3 نفر، تذهیب 6 نفر، معرق 7 نفر، داستان 4 نفر و شعر 11 نفر ارائه‌شده است.
5 اثر از آثار معرق‌کاری ارائه‌شده در نمایشگاه متعلق به افراد کانون اصلاح و تربیت چهارمحال و بختیاری است.
یادآوری می شود نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت از بیست و چهارم بهمن‌ماه لغایت سی‌ام از ساعت ۸ الی ۱۳ صبح و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پذیرای علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

captcha