معرفی منابع مطالعاتی دوره تربیت داور عمومی قرآن چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3691380
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

معرفی منابع مطالعاتی دوره تربیت داور عمومی قرآن چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: منابع مطالعاتی با هدف آمادگی هرچه بیشتر شرکت کنندگان در دوره تربیت داور عمومی قرآن،معرفی شد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری  با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که دوره تربیت داور قرآن کریم یک دوره تخصصی است لازم است شرکت کنندگان قبل از ورود به دوره با مطالعه ، آگاهی و آمادگی بیشتری وارد دوره شوند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از برگزاری آزمون ورودی دوره گفت:آزمون ورودی دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم روز جمعه 18 اسفند برگزار می شود.
تقی پور ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره برای آمادگی بیشتر در آزمون ورودی جلد دوم کتاب« حلیه القرآن » نوشته موسوی بلده و کتاب «پژوهشی در علم تجوید» نوشته ابوالفضل علامی را مطالعه کنند.
وی ادامه داد : از دیگر کتاب هایی که لازم است شرکت کنندگان مطالعه کنند ، کتاب ، «هنر تلاوت و معماری تلاوت » نوشته غلامرضا شاه میوه است.
محسن تقی پور با بیان اینکه تأمین داوران قرآنی در رشته‌های مختلف صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتداء ویژه مسابقات قرآن‌کریم است افزود: 55 نفر از مربیان، قاریان و حافظان قرآن برادر و خواهر استان چهارمحال و بختیاری در کارگاه های آموزشی قبل از دوره تربیت داور قرآن‌کریم که زیر نظر اداره امور قرآنی استان برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.
وی در ادامه گفت: مهلت ثبت‌نام از ابتدای دی تا دهم دی امسال بوده و آزمون های ورودی به صورت شفاهی و کتبی قبل از شروع دوره در رشته های صوت و لحن ، تجوید و وقف و ابتدا برگزار می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: این دوره به صورت استانی بوده و زمان برگزاری دوره بعد از برگزاری کارگاه های آموزشی و آزمون وروسسدی است .
تقی پور تصریح کرد: قبول شدگان در آزمونهای ورودی کتبی و شفاهی مجاز به شرکت در دوره هستند.

 

captcha