برگزاری هزار و 700 جلسه قرآن توسط شهرداری همدان
کد خبر: 3691402
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

برگزاری هزار و 700 جلسه قرآن توسط شهرداری همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر امور فرهنگی و هنری شهرداری همدان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، هزار و 700 جلسه قرآن درسطح فرهنگ سرا‌ها و مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری برگزار شده است.

به گزارش ایکنا از همدان، سعید ترکمان مدیر امور فرهنگی و هنری شهرداری همدان، سه شنبه 24 بهمن ماه در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع بررسی تعامل با اتحادیه موسسه‌های قرآنی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای سال جاری موفق به اجرای برنامه‌های قرآنی بسیاری شده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، هزار و 700 جلسه قرآن در قالب 4 هزار و 128 ساعت و 41 هزار و 550 نفر ساعت، درسطح فرهنگ سرا‌ها و مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری برگزار شده است.
ترکمان اضافه کرد: همچنین برگزاری 14 عنوان برنامه قرآنی با 110 قرآن آموز در تالار قرآن، برگزاری هفته ای یک جلسه تفسیر قرآن توسط بنیاد قرآن استان در تالار فجر و برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در مراکز فرهنگی از جمله برنامه‌های قرآنی این مجموعه است.
مدیر امور فرهنگی و هنری شهرداری همدان عنوان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در حسینیه امام(ره) با اختصاص 17 میلیون تومان اعتبار و همکاری لازم با سارمان‌های مختلف شهرداری در جهت برگزاری محفل انس با قران از دیگر برنامه‌های قابل ذکر این نهاد است.
وی با بیان اینکه مربیان قرآن که در مراکز وابسته به شهرداری مشغول به فعالیت هستند از اداره تبلیغات اسلامی مدرک معتبر دریافت کرده اند ابراز کرد: شهرداری و مراکز فرهنگی وابسته به آن آمادگی لازم جهت همکاری با اتحادیه قرآنی استان را دارد.

captcha