شجاع‌پوریان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران شد/ تاکید بر دستیابی به شهری اسلامی و انسانی
کد خبر: 3691419
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
در حکمی از سوی نجفی؛

شجاع‌پوریان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران شد/ تاکید بر دستیابی به شهری اسلامی و انسانی

گروه جامعه ـ شهردار تهران در حکمی معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را معرفی و تاکید کرد: دستیابی به شهری اسلامی، انسانی، پایدار و هوشمند و در یک کلام شهری برای زندگی بهتر و شکوفایی بیشتر استعدادهای شهروندان باید در این معاونت مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، محمدعلی نجفی، شهردار تهران در حکمی ولی‌الله شجاع پوریان را به سمت معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرد. وی در این پیام انتصاب، دست‌یابی به شهری برای زندگی بهتر را مستلزم درک و بینش ژرف، رویکرد و برنامه‌ای نو، عزم و مشارکت جمعی و در راس آن‌ها توفیق الهی دانست و بر به کارگیری همه توانایی‌ها و تلاش‌های موجود را به این منظور مورد تاکید قرار داد.

وی تنظیم مجموعه سیاست‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی براساس اسناد فرادستی و برنامه‌هایی مصوب شهرداری تهران و برنامه ارائه شده برای اداره شهر را از جمله انتظارات خود از معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران دانست و افزود: به این منظور تشریک مساعی با سایر معاونان و مدیران ارشد و نیز همفکری و همراهی با مدیران، کارشناسان و کارکنان این مجموعه بزرگ و ارزشمند مورد تاکید است.
 شهردار تهران از معاون جدید خود خواسته است تا تمام توان خود را جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و شکوفایی شهر تهران به کار گیرد.
یادآور می‌شود، ولی الله شجاع پوریان دو دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و نمایندگی مردم تهران در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را نیز بر عهده داشته است.
 
انتهای پیام
captcha