شهدا در مسیر ارزش‌ها گام برداشتند
کد خبر: 3691579
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

شهدا در مسیر ارزش‌ها گام برداشتند

 کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهدا و خانواده گرانقدرشان همواره مورد احترام همگان هستند و یاد و خاطره شهیدان تا همیشه جاویدان و ماندگار است، چراکه شهدا در مسیر ارزش‌ها گام برداشتند و حرکت کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدای ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهیدان مدافع حریم و حرم و به‌ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر را گرامی می‌داریم و شاهد بودیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بار دیگر حماسه آفریدند و با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند، باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده معظم و معزز شهدا را توفیق و وظیفه می‌دانیم و قدردان این عزیزان هستیم، ادامه داد: شما بزرگواران بالاترین ایثار را با تقدیم عزیزان خود برای اسلام، انقلاب و امنیت کشور، کردید. ایثارگری شهدا و خانواده‌های‌شان تا همیشه تاریخ باقی می‌ماند و این ایثارگری ستودنی و قابل تحسین است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز در منطقه‌ای پرتلاطم و ناامن، به لطف و فضل الهی، تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و به برکت خون شهدا، هوشیاری و آمادگی نیروی‌های مسلح و همچنین حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از انقلاب، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی تأکید کرد: امروز روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری رزمندگان انقلاب و اسلام، فرامرزی و الگوی جبهه مقاومت در مبارزه با ایادی استکبار است و باید فرهنگ شهادت و جهاد بیش از پیش ترویج شود.

سردار اشتری اضافه کرد: همواره در قبال همه خانواده شهدا به‌ویژه خانواده شهدای نیروی انتظامی احساس وظیفه و تعهد دارم و خدمت به این عزیزان را توفیق می‌دانم. شهدا و خانواده گرانقدرشان همواره مورد احترام همگان هستند و یاد و خاطره شهیدان تا همیشه جاویدان و ماندگار است، چراکه شهدا در مسیر ارزش‌ها گام برداشتند و حرکت کردند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اعطا و از این عزیزان تجلیل شد.

فرهاد زمانی

انتهای پیام/

captcha