جامعه ما باید فاطمیه‌شناس شود تا ظهور محقق شود
کد خبر: 3691582
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
منبرهای یک دقیقه‌ای‌؛

جامعه ما باید فاطمیه‌شناس شود تا ظهور محقق شود

‌گروه جامعه: باید جامعه ما فاطمیه‌شناس شود تا ظهور محقق شود، زیرا تاریک‌ترین نقطه تاریخ اسلام در فاطمیه است.

باید جامعه ما فاطمیه‌شناس شود تا ظهور محقق شود
 
فاطمیه‌شناس نشویم ظهور تحقق نمی‌گیرد؛ باید جامعه ما فاطمیه‌شناس شود تا ظهور محقق شود، زیرا تاریک‌ترین نقطه تاریخ اسلام در فاطمیه است. باید جامعه دینی ما به جایی برسد که منافق نتواند فریبتان دهد و حق امام و امامت را غصب نماید، باید به نقطه از معرفت و آگاهی برسید تا در عصر ظهور نگاهتان به منافق همچون نگاهتان به دلقک باشد.
 
حضرت فاطمه زهرا (س) قیام کردند در مقابل نفاق و انسان‌هایی که ظاهرا بسیار متشرع و متدین بودند، اما وقتی عملکرد این‌ها را می‌دیدی چیزی از عملکرد این‌ها شبیه دین نبود. به‌این دلیل به منافق، منافق می‌گویند، چون چهره اش معلوم نیست، تکلیفش را معلوم نمی‌کند.
 
اینکه امام فرمودند: منافقین از کفار بدتر هستند به همین دلیل است. کسانی که در طول تاریخ به ظاهر دم از ولایت و ایمان می‌زنند، اما در باطن برخلاف آن عمل می‌کنند، بدتر هستند. ضربه‌ای که غاصبان فدک به پیکره و روح دین که امیر المومنین است وارد کردند، به مراتب بدتر از افرادی است که شمشیر را از رو بستند.

باید فاطمیه‌شناس شویم، زیرا در آن صورت است که نفاق‌شناس می‌شویم؛ و دیگر در زمان ظهور نفاق نمی‌تواند فریب‌مان دهد تا امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را تنها بگذاریم.

‌حجت الاسلام سیدمهدی ‌شجاعی«حسینه الزهرا(س)، ١٠ اسفند ١٣٩٥»
captcha