برگزاری 3 دوره آموزش تخصصی در رباط کریم
کد خبر: 3691597
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

برگزاری 3 دوره آموزش تخصصی در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم طی شش ماهه دوم سال جاری، سه دوره آموزش تخصصی در این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، منوچهر جلیلی، دبیر اجرایی دوره‌های آموزشی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: در راستای اجرای سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی، سه دوره آموزش تخصصی برای گروه هدف این شهرستان از جمله معلمان و اساتید، مربیان مهد کودک و مراکز پیش‌دبستانی و مسئولان تشکل‌های دینی در شش ماهه دوم سال جاری برگزار شد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ادارت بهزیستی، آموزش و پرورش، بخشداری، مؤسسات و خانه‌های قرآنی و شورای هیئت‌های مذهبی، افزود: ایجاد زمینه مناسب در رشد و ارتقای فکری و معنوی گروه‌های هدف و اهتمام ویژه در صیانت از حقوق شهروندی و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی بود.
این مسئول عنوان کرد: این دوره‌ها با عناوین فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، نقش رسانه در زندگی و اهمیت ارتباط با کودکان به‌صورت حضوری به‌مدت با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

صدور 80 فقره گواهی‌نامه پایان دوره

دبیر اجرایی دوره‌های آموزشی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم با اشاره به صدور 80 فقره گواهی‌نامه پایان دوره آموزش تخصصی توسط این اداره، عنوان کرد: این گواهی‌نامه‌ها مربوط به دوره آموزش مربیان مهدکودک و مراکز پیش‌دبستانی بود که توسط این اداره صادر و تحویل شرکت‌کنندگان شد.
جلیلی با بیان اینکه این گواهی‌نامه‌ها چهار ساعت ارزش آموزشی دارد، اضافه کرد: برای کسانی که حداقل نمره قبولی را در آزمون پایانی کسب کرده بودند، گواهی پایان دوره صادر شد.

انتهای پیام/

captcha