حمایت حوزه هنری کردستان از 22 فیلم کوتاه
کد خبر: 3691605
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

حمایت حوزه هنری کردستان از 22 فیلم کوتاه

گروه فرهنگی- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: طَی یک سال اخیر در حوزه فیلم کوتاه از ٢٢ فیلم حمایت کرده‌ایم که شامل ١١ فیلم داستانی، دو فیلم انیمیشن، دو فیلم مستند و هفت فیلم صد ثانیه بوده است.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فیلم و فیلمسازی در کردستان دارای ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیری است و در خون و رگ جوانان و مردم این دیار ریشه دوانده است.
وی افزود: کردستان قطب اصلی فیلم کوتاه در کشور بوده و حضور موفق هنرمندان این عرصه در سطح ملی و بین‌المللی مؤید این مطلب است.
رئیس حوزه هنری کردستان بیان کرد کمتر جشنواره‌ای در حوزه فیلم و سینما یافت می‌شود که در آن هنرمندان کردستانی موفق به کسب عناوین و جوایز برتر نشوند.
وی : کشف، جذب و پرورش هنرمندان سیاست اصلی این نهاد بوده و در این مسیر برای شکوفایی استعدادهای هنری جوانان کردستانی تمام توان خویش را به کار بسته است.
مرادی افزود: طَی یک سال اخیر در حوزه فیلم کوتاه از ٢٢ فیلم حمایت کرده‌ایم که شامل ١١ فیلم داستانی، دو فیلم انیمیشن، دو فیلم مستند و هفت فیلم صد ثانیه بوده است.
وی یادآور شد: توقع از فیلمسازان کردستانی بالا رفته و در این مسیر نیز برای تولید آثار فاخر علاوه بر تلاش بیشتر هنرمندان باید دستگاه‌های متولی امر نیز حمایت‌های بیشتری کند، لذا حوزه هنری انقلاب اسلامی در این مسیر از تمام ظرفیت‌های خود برای حمایت از فیلمسازان بهره خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha