خانواده ها مهمترین ابزار در هدایت فرزندان هستند
کد خبر: 3691615
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

خانواده ها مهمترین ابزار در هدایت فرزندان هستند

گروه اجتماعی- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: خانواده ها با مدیریت اصولی نگذارند فرزندانشان در مقابل توطئه های دشمنان دچار آسیب های اجتماعی شوند چرا که خانواده ها مهمترین ابزار در هدایت فرزندان هستند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، الله شکرعبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، امروز 28 بهمن ماه در دوره آموزشی طرح ملی بیان، ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران استان با اشاره به اهداف این دوره گفت: این دوره با هدف آموزش و توانمندسازی طلاب حوزه علمیه خواهر در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز درمیان اقشار مختلف جامعه به مدت 32 ساعت در میان طلاب بالای سطح 2 برگزار می شود و در آینده دوره تکمیلی نیز برگزار خواهد شد .
وی با بیان اینکه در روزهای آتی از طلاب خواهر در برنامه های ستاد اقامه نماز استان استفاده خواهد شد، به نقش طلاب خواهر در ترویج مسائل دینی به ویژه نماز در میان خانواده ها اشاره کرد و افزود: خواهران طلاب با توجه به اینکه در میان خانواده ها هستند بهتر می توانند مشکلات آسیب های اجتماعی آن ها را دریابند و راهکارهایی برای حل معضلات اجتماعی آنان ارائه دهند و برای این کار لازم است شیوه های دعوت به نماز و امر به معروف را یاد بگیرند و با شرکت در این دوره ها خود را به روز کنند .
عبدی در پایان سخنان خود به نقش خانواده در تربیت صحیح فرزندان اشاره کرد و گفت: خانواده ها با مدیریت اصولی نگذارند فرزندانشان در مقابل توطئه های دشمنان دچار آسیب های اجتماعی شوند.
دوره آموزشی طرح ملی بیان ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از دیروز آغاز شد و این دوره در 4 روز و به مدت 32 ساعت با حضور اساتیدی از مرکز تخصصی نماز قم برگزار خواهد شد .

انتهای پیام

captcha