مستند چنشتی‌ها قابلیت حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را دارد
کد خبر: 3691659
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
سرپرست انجمن‌ سینمای جوانان ایران در بیرجند:

مستند چنشتی‌ها قابلیت حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را دارد

گروه فرهنگی: سرپرست انجمن‌ سینمای جوانان ایران در بیرجند گفت: مستند چنشتی‌ها قابلیت حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایکنا خراسان‌جنوبی، احمدرضا یاوری، امروز25 بهمن‌ماه در مراسم رونمایی از پوستر فیلم مستند «چنشتی‌ها» اظهار کرد: فیلم مستند «چنشتی‌ها» از ساختار حرفه‌ای خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه چگونگی و کیفیت و شکل حرفه‌ای فیلم در جشنواره‌ها بسیار اهمیت دارد، افزود: ایده‌های بومی و محلی نیز در جشنواره‌ها اهمیت دارد که مستند چنشتی‌ها این مزیت‌ها را دارد.

سرپرست انجمن‌ سینمای جوانان ایران در بیرجند با بیان اینکه انجمن ‌سینمای جوان دو روند را دنبال می‌کند، تصریح کرد: روندهای هنرجویی و آموزشی از فعالیت‌های انجمن ‌سینمای جوان است.

یاوری بیان کرد: امیدواریم شاهد موفقیت‌های این فیلم مستند در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

حمایت کشوری از تولید مستندهای فاخر وجود دارد

محمد براتی، مسئول واحد تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: مرکز مستند حوزه هنری استان بدون محدودیت مالی برای ساخت فیلم‌های مستند فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت کشوری از تولید مستندهای فاخر وجود دارد، تصریح کرد: جشنواره حسنات با موضوع احسان و نیکوکاری نیز در استان اجرا خواهد شد.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به بخش فیلم شهروندی این جشنواره تا سه اسفندماه جاری تمدید شده است، یادآور شد: این جشنواره در بحث تهییج نیکوکاران برای کمک‌های مردمی نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha