مسابقه کتابخوانی «روشنا» در خراسان جنوبی برگزار می شود
کد خبر: 3691741
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

مسابقه کتابخوانی «روشنا» در خراسان جنوبی برگزار می شود

گروه فرهنگی- مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی گفت: مسابقه کتابخوانی «روشنا» در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام جعفری، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی، امروز 25 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هر چه از انقلاب اسلامی می گذرد حضور مردم در عرصه های مختلف برای دفاع از این نظام را قوی تر می بینیم.

وی با بیان اینکه برخی از کتاب های اثرگذار باید بیشتر در معرض مطالعه عموم قرار بگیرد، گفت: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه پاتوق کتاب توصیه کردند که جامعه باید از این مجموعه نفیس بهره بیشتری را ببرند.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی روشنا در عرصه سیاسی دارای یک پیام ویژه است، افزود: کتاب «حیفا» یک کتاب ارزشمند در خصوص مسائل سیاسی جهان است که چهره دشمن و مخالفین انقلاب اسلامی را روشن می کند.
جعفری بیان کرد: در کتاب «حیفا» به چگونگی شکل گیری داعش توسط موساد اشاره شده و این کتاب بیانگر نقش و چهره واقعی استکبار در انقلاب های مردمی جهان است.
وی با توجه به اینکه شرکت برای عموم در مسابقه کتابخوانی روشنا آزاد است، افزود: این مسابقه در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می شود و زمان برگزاری این مسابقه از 16 بهمن لغایت 26 اسفند امسال است و در 4 بخش جوایزی به برگزیدگان اهدا می شود.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقه معرفی کتاب و تبلیغ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است، یادآور شد: خراسان‌جنوبی علاوه بر فرهنگی بودن دارای خلاهای فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha