بیش از ۱۴ هزار نفر از بیمه کمیته امداد بهره مند هستند
کد خبر: 3691765
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

بیش از ۱۴ هزار نفر از بیمه کمیته امداد بهره مند هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۸۹۴ نفر از بیمه کمیته امداد استان بهره مند بوده و از خدمات بیمه ای بهره مند هستند.

 به گزارش خبرگزاری ایکنا از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، مجید مومنی بیان کرد: کمیته امداد استان قزوین به منظور ارتقای سطح خدمات، در تفاهم نامه ای با اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین ارائه خدمات بیمه ای خود را تسریع می کند.
وی ادامه داد: به منظور تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به ذی نفعان، این تفاهم نامه به منظور ایجاد امکان بهره برداری از سامانه استعلام ارتباط بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی که به اختصار سامانه نامیده می شود، منعقد شده است.
 مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد استان قزوین از امضای این تفاهم نامه برای وضعیت پوشش بیمه ای افراد تحت حمایت خود و اعضای واجد شرایط خانواده آنها بهره برداری می کند.
 وی عنوان کرد: با استفاده از این سامانه بستر ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به مددجویان سهل تر می شود و در واقع باید گفت که با امضای این تفاهم نامه و اتخاذ برخی تدابیر دیگر ارتقای سطح خدمات درمانی و ارائه خدمات بیمه ای سرعت می یابد.
 مومنی اعلام کرد: با امضای این تفاهم نامه و بهره برداری از سامانه، هیچ گونه مکاتبه ای در خصوص استعلام وضعیت بیمه ای افراد انجام نگرفته و خدمات کمیته امداد در این حوزه به روز می شود.
وی با اشاره به وضعیت خدمات بیمه ای کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 14 هزار و 894 نفر از بیمه کمیته امداد بهره مند بوده و از خدمات بیمه ای بهره مند هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: در حال حاضر 123 مرکز با کمیته امداد قرارداد همکاری دارند که از این تعداد 11 بیمارستان، 2 درمانگاه، 10 مرکز پاراکلینیک، پنج مرکز تصویربرداری، 13 آزمایشگاه و 28 داروخانه هستند. 
وی یادآور شد: همچنین 13 پزشک خانواده، 39 پزشک متخصص و 2 دندانپزشک در قالب قرارداد همکاری با کمیته امداد استان قزوین به مددجویان خدمات درمانی ارائه می کنند.

captcha