تلاش اتاق بازرگانی شیراز در آسیب‌شناسی و رفع مشكلات بنگاه‌های اقتصادی
کد خبر: 3691771
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
راهدار مطرح كرد:‌

تلاش اتاق بازرگانی شیراز در آسیب‌شناسی و رفع مشكلات بنگاه‌های اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون اتاق بازرگانی شیراز تأكید كرد كه در این مركز ضعف‌ها و نیازهای بنگاه‌های اقتصادی استان فارس را شناسایی كرده و بر اساس آن آموزش‌های متناسب و اثربخش ارائه كردیم.

به گزارش ایكنا از فارس، یلدا راهدار، معاون اتاق بازرگانی شیراز امروز، 25 بهمن‌ماه در نشست مدیران آموزش اتاق‌های سراسر کشور که در اتاق شیراز برگزار شد، ما در اتاق شیراز در برنامه‌ریزی‌های آموزشی به‌دنبال موازی‌کاری با موسسات آموزشی در استان نیستیم بنابراین ضعف‌ها و نیازهای بنگاه‌های اقتصادی استان را شناسایی و بر اساس آن آموزش‌های متناسب و اثر بخش را ارائه کردیم که با استقبال فعالان اقتصادی استان روبه‌رو شدیم.
وی ادامه داد: یکی از آسیب‌شناسی‌های ما در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی کارت بازرگانی بود که پس از بازنگری‌های انجام شده آموزش‌ها در این دوره‌ها از هشت ساعت به 24 ساعت کاربردی ارتقای کمی و کیفی داشته است.
راهدار بیان كرد: رویکرد ما در واحد آموزش اتاق شیراز تنها ارائه آموزش‌های یک طرفه نیست بلکه اقدامات خوبی در مباحث ترویجی از جمله انتشار کتاب و تهیه و تولید بسته فیلم‌های کوتاه در حوزه‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینی انجام شده است که این تولیدات از طریق فضای مجازی دراختیار دی نفعان اتاق شیراز قرار خواهد گرفت.
معاون اتاق بازرگانی شیراز گفت: در 10 ماهه نخست امسال 80 دوره آموزشی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و توانمندسازی در اتاق شیراز برگزار شده است.
وی افزود: از این تعداد 40 دوره با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران برگزار شده که در مجموع بیش از سه هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.
راهدار با بیان اینکه در سال 95 تعداد 51 دوره آموزشی در اتاق شیراز برگزار شده است، افزود: سال گذشته 18 دوره و امسال تاکنون 22 دوره آموزش کارت بازرگانی در اتاق شیراز برگزار شده است.
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: امسال دوره ویژه توانمندسازی تشکل‌ها را در اتاق شیراز برگزار کردیم که تاکنون 18 دوره آن برگزار شده است و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دوره توانمندسازی فعالان رسانه استان فارس نیز به عنوان پایلوت سال آینده در اتاق شیراز، انجام شده است.
معاون اتاق بازرگانی شیراز در پایان گفت: اتاق شیراز در دو سال اخیر با اقدامات دانش بنیان به سمت اتاق‌های نسل چهارم حرکت کرده است.

انتهای پيام

captcha