3800 زنجانی در آزمون سراسری قرآن شرکت کردند
کد خبر: 3691858
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
نوروزی:

3800 زنجانی در آزمون سراسری قرآن شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان با بیان اینکه 10 اسفند زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است، گفت: 3800 نفر از استان زنجان در این دور از مسابقان شرکت کردند.

احمد نوروزی، کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: آزمون کتبی افراد بالای ۱۳ سال شرکت‌کننده در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در دهم اسفند ماه برگزار می شود.
وی افزود: براساس زمان‌بندی صورت گرفته این آزمون در گروه حفظ قرآن ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۴۵، گروه ترجمه و مفاهیم و گروه معارف اهل‌بیت (ع) به‌طور همزمان ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۴۵ برگزار می‌شود.
کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ آذر ماه شروع و تا ۲۰ دی ماه ادامه داشت که به ‌دلیل استقبال مخاطبان، ثبت‌نام در این آزمون طی دو مرحله تا روز ششم بهمن ماه تمدید شد که با ثبت‌نام بیش از 3800 نفر رکورد جدیدی در استقبال از آزمون‌های قرآنی به ثبت رسید.
وی تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، پنجشنبه ١٠ اسفند ماه سال جاری در ۲۶ رشته و ۴۲۰ نقطه کشور به صورت همزمان و با مشارکت و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
captcha