مشاركت 14 هزار دانش‌آموز شیرازی در رقابت‌های قرآنی
کد خبر: 3691862
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
بانشی خبر داد:

مشاركت 14 هزار دانش‌آموز شیرازی در رقابت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز از مشاركت 14 هزار نفری دانش‌آموزان مقطع دبستان این ناحیه در مسابقات قرآن خبر داد.

جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز در حاشیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان این ناحیه در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در این ناحیه طی سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه مرحله آموزشگاهی این مسابقات در هفته قرآن و عترت یعنی هفته آخر آذرماه امسال برگزار شد، افزود: سیاست ما در آموزش و پرورش این است كه تمام دانش‌آموزان در این مرحله در مسابقات قرآن شركت كنند لذا در این مرحله قریب 14 هزار نفر از دانش‌آموزان دبستانی شركت كردند.
بانشی اظهار كرد: امروز، 26 بهمن‌ماه نیز مسابقات مرحله ناحیه 2 هم در بخش دختران و هم در بخش پسران در حال برگزاری است كه در بخش دختران دبستان شهدای صاایران و در بخش پسران دبستان توكلیان در خیابان نیایش میزبانی این مسابقات را به عهده دارند.

رقابت 2050 نفر از دانش‌آموزان در مرحله ناحیه
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز از رقابت 2050 نفر از دانش‌آموزان مقطع دبستان در این مرحله از مسابقات خبر داد.
وی با یادآوری اینكه نفرات اول مسابقات مرحله آموزشگاه به مرحله ناحیه راه پیدا كردند، گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، احكام و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
بانشی اظهار كرد: مرحله استانی بیشتر مربوط به دانش‌آموزان مقطع متوسطه است اما در رشته حفظ مقطع دبستان، نفرات برگزیده به مرحله استانی راه پیدا می‌كنند كه زمان آن بعد از ایام نوروز 97 خواهد بود.

حضور 40 داور در این مرحله از مسابقات
وی با بیان اینكه در این مسابقات 40 داور حضور دارند، گفت: 20 داور در بخش دختران و 20 داور در بخش پسران كار قضاوت و داوری مسابقات را در این مرحله به عهده دارند.

انتهای پيام

captcha