رشد 31 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآن شرکت گاز استان مرکزی
کد خبر: 3691867
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

رشد 31 درصدی شرکت کنندگان مسابقات قرآن شرکت گاز استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی-مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در مراسم افتتاحیه بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان شرکت گاز استان گفت: میزان استقبال از این مسابقات نسبت سال قبل رشد 31 درصدی داشته است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، جواد مهندس، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، امروز، 26 بهمن، در مراسم افتتاحیه مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان ویژه فرزندان شرکت گاز استان که در دبیرستان اطه اراک برگزار شد گفت: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی قرآنی در این واحد از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و تمام فعالیت‌های ما به گازرسانی مشترکین خلاصه نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه قرآن به دستگاه و اداره خاصی اختصاص ندارد، اظهار کرد: همه ما در برابر قرآن مسئولیم و باید وظیفه خود را به بهترین وجه ممکن عملیاتی کنیم. اگر فعالیت‌های قرآنی در سطح واحدهای خدمت رسانی افزایش یابد به طور قطع به نشاط کاری و جلوگیری از مشکلات اجتماعی کمک می‌کند.
مهندس تصریح کرد: با تلاش واحد فرهنگی و دارالقرآن شرکت گاز استان، امسال 202 فرزند از کارکنان شرکت گاز در بیست‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن شرکت داشتند، این رقم نشان از رشد 31درصدی متسابقین نسبت به مشابه سال قبل دارد. ما سعی می‌کنیم افراد با استعداد در رشته‌های قرآنی را شناسایی و به ارتقای آنها کمک کنیم.
وی ادامه داد: مسابقات قرآن شرکت گاز در دو بخش فرزندان، کارکنان و همسران کارکنان برگزار می‌شود. مسابقات کارکنان بهار سال آینده برگزار خواهد شد.در واقع می‌توان گفت شرکت گاز در هر فصل یک مسابقه قرآن برگزار می‌کند. مرحله کشوری مسابقات قرآن فرزندان، تابستان و کارکنان و همسران نیز پاییز هر سال به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود.
مهندس در پایان به اجرای برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های گازرسانی در ایام الله فجر اشاره کرد و افزود: 99.4 درصد از مردم استان از مشترکین گاز هستند و از خدمات گازرسانی استفاده می‌کنند. در استان 4هزار و 500 مشترک صنعتی و تولیدی از خدمات گازرسانی بهره‌مند هستند./انتهای پیام

captcha