امام خمینی(ره) بیداری ملت‌ها و کشورهای دنیا را رقم زد
کد خبر: 3691869
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن:

امام خمینی(ره) بیداری ملت‌ها و کشورهای دنیا را رقم زد

گروه سیاست واقتصاد- دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن با تأکید بر این‌که امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، همه ملت‌ها و کشورهای دنیا را بیدار کرد، گفت: در راستای حفظ این انقلاب تا می‌توانید کوشا باشید چراکه خداوند از تک تک شما در این خصوص، سوال می‌کند و باید پاسخگو باشید.

به گزارش ایکنا خراسان‌جنوبی، سید حسن العماد، امروز۲۶ بهمن‌ماه، در همایش نهضت جهانی حضرت روح الله (ره) در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، اظهار کرد: من از میان ملتی آمده‌ام که بنا به گفته سازمان ملل، بزرگترین فاجعه در آن‌جا اتفاق می‌افتد.

وی افزود: از میان ملتی آمده‌ام که مدت سه سال است که هر روز کشتار در میان آن ملت اتفاق می‌افتد و دچار محاصره هستند.

این مبارز یمنی با بیان اینکه بزرگترین کشورهای مسلح جهان یمن را محاصره کرده و مردم آن را می‌کشند، تصریح کرد: تا به امروز شهادت بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم عادی را در کشور یمن شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: از این تعداد، ۲۰۲۷ نفر شهید مربوط به زنان و ۲۸۰۰ شهید کودکان بوده‌اند.

العماد ادامه داد: ۶۰ درصد بیمارستان‌های یمن یا تعطیل شده‌اند یا توسط موشک‌ها نابود شده‌انند.

وی بیان کرد: دلیل بروز این همه اتفاقات در کشور یمن این است که در زمان صدر اسلام، یمنی‌ها از یاوران امیرالمومنین(ع) بودند و از ایشان دفاع می‌کردند و زمانی که دشمن فهمید که کشور یمن، یک پایگاه برای دفاع از اندیشه‌های امام علی(ع) بوده است به محاصره این کشور پرداخت.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن بیان کرد: مهم‌ترین هدف دشمن، دورکردن یمنی‌ها از تشیع و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده است و آمریکایی‌ها هنگامی که دیدند یمنی‌ها دوباره در راستای مکتب اهل بیت(ع) پیش می‌روند، دشمنی‌شان را با آنان بیشتر می‌کنند.

این مبارز یمنی با بیان اینکه مسئله این کشور عقیدتی است، گفت: ترس آمریکا و عربستان به خاطر گسترش اسلام خمینی و انقلابی است و انرژی هسته ای و موشک بهانه است.

العماد با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، همه ملت‌ها و کشورهای دنیا را بیدار کرد، یادآور شد: در راستای حفظ این انقلاب تا می‌توانید کوشا باشید چراکه خداوند از تک تک شما در این خصوص، سوال می‌کند و باید در محضر خداوند پاسخگو باشید.

captcha