برپایی رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزان شیراز به میزبانی صاایران/ ارائه مشاوره قرآنی به خانواده‌ها
کد خبر: 3691879
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

برپایی رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزان شیراز به میزبانی صاایران/ ارائه مشاوره قرآنی به خانواده‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر ناحیه 2 شیراز به میزبانی دبستان شهدای صاایران در حال برگزاری است.

به گزارش ایكنا از فارس، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان در مرحله ناحیه امروز، 26 بهمن‌ماه در نواحی مختلف شیراز در حال برگزاری است.
مسابقات بخش دختران ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز به میزبانی مدرسه شهدای صاایران واقع در مجمتمع صنایع الكترونیك ایران با رقابت 700 دانش‌آموزان از صبح امروز آغاز شده است.
گیتی رحمتی، مدیر مدرسه شهدای صاایران در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایكنا گفت: این مسابقات در این مدرسه در رشته‌های حفظ عمومی، حفظ ویژه و قرائت‌های ترتیل و تحقیق در حال برگزاری است.
وی با بیان اینكه در كنار برگزاری این مسابقات یكسری برنامه‌های ویژه نیز برای والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان شركت‌كننده در نظر گرفتیم، گفت: در سالن امام خمینی(ره) مجتمع صنایع الكترونیك، برنامه‌های نظیر ارائه مشاوره قرآنی به خانواده‌های دانش‌آموزان، نمایشگاه عفاف و حجاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برای والدین دانش‌آموزان برپا شده است.
رحمتی با تصریح اینكه در این مسابقات 20 داور به قضاوت می‌پردازند، گفت: دانش‌آموزان برگزیده رشته حفظ در این مرحله به مرحله استانی راه پیدا خواهند كرد.
انتهای پیام

captcha