38 نفر در خدابنده حافظ کل قرآن کریم شدند
کد خبر: 3691890
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به همت موسسه جامعة‌القرآن؛

38 نفر در خدابنده حافظ کل قرآن کریم شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده گفت: از سال 84 تا کنون 38 نفر در رده‌های سنی مختلف با حضور در این موسسه موفق به حفظ کل آیات نورانی وحی شده‌اند.

لیلا محمدی، مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف یکی از برنامه‌های مهمی است که در این موسسه مورد توجه قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه موسسه جامعة‌القرآن کریم شهرستان خدابنده از سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده، افزود: تاکنون 38 حافظ کل قرآن کریم در این موسسه موفق به طی این دوره شده و توانسته‌اند حافظ کل آیات نورانی وحی شوند.
محمدی با اشاره به اینکه سه نفر از علاقه‌مندان به تازگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، تصریح کرد: ماهرخ قاسمپور از شهر سجاس، سیده کبری موسوی همچنین سکینه قاسملو از قیدار سه بانوی بزرگسالی هستند که حداکثر در 4 سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.
مدیر موسسه جامعة‌القرآن کریم شهرستان خدابنده تاکید کرد: قطعا حفظ قرآن کریم علاوه بر علاقه فردی، نیاز به حمایت خانواده و ایجاد محیطی آرام و بدون دغدغه دارد تا حفّاظ بتوانند با تمرکز حداکثری آیات را حفظ و در خاطر خود ثبت و ضبط کنند.
محمدی به نقش مهم همسران در بانوان متاهل اشاره کرد و گفت: معمولا خانواده‌ها نقش حمایتی خوبی از حافظان خردسال و نوجوان دارند، بانوان خانه‌دار با توجه به مسئولیت‌هایی که به عنوان یک همسر و مادر دارند با دغدغه بیشتری در دوره‌ها حاضر می‌شوند که اگر همراهی همسران در این زمینه دخیل باشد، قطعا بانوان علاقه‌مند می‌توانند به خوبی دوره آموزشی حفظ را با موفقیت پشت سر بگذارند.
captcha