برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3691898
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به شرکت 1200 نفر در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن استان، گفت: این جشنواره در رشته های نقاشی، حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار شده بود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته 26 بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی کودک و نوجوان خراسان‌جنوبی در دو بخش مقطع ابتدایی و مقطع راهنمایی و متوسطه با حضور 1200 نفر دانش‌آموز و خانواده‌های علاقمند به برنامه‌های قرآنی در مجتمع غدیر برگزار شد.
وی افزود: اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان توسط اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان با همکاری جامعه القرآن بیرجند برگزار شد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، بیان کرد: هدف ما انس بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن کریم و ایجاد شور و نشاط معنوی است و در این جشنواره و اختتامیه تلاش شد با شناسایی استعدادهای قرآنی در میان کودکان و نوجوانان زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی آن‌ها فراهم شود.
سلمانی با بیان اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی، قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار شد، تصریح کرد: در این جشنواره سه مقطع پیش دبستانی به‌عنوان گروه نصر، ابتدایی گروه فتح و دوره اول متوسطه گروه عصر حضور دارشتند که پس از رقابت افراد برتر انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه ۷۵۹ نفر کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت کرده بودند، یادآور شد: از این تعداد ۲۶۷ نفر در رشته حفظ دوره پیش دبستانی، ۲۶۰ نفر نقاشی دوره پیش دبستانی، ۴۱ نفر نقاشی دوره ابتدایی، ۴۵ نفر قرائت و ۹۶ نفر حفظ قرآن کریم دوره ابتدایی، ۲۲ نفر حفظ و ۱۰ نفر قرائت قرآن کریم دوره اول متوسطه شرکت کرده بودند که در مراسم اختتامیه به تمامی شرکت‌کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.
انتهای پیام

captcha