جشنواره قرآنی مددجویان كمیته امداد فارس آغاز شد/ رقابت 2 هزار نفر
کد خبر: 3691899
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

جشنواره قرآنی مددجویان كمیته امداد فارس آغاز شد/ رقابت 2 هزار نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ جشنواره قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با حضور 2 هزار نفراز مددجویان در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 26 بهمن‌ماه با بیان اینكه جشنواره قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از امروز آغاز شده است، گفت: این جشنواره با حضور مددجویان قرآن‌آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس از امروز در سه منطقه استان آغاز شده و تا 30 بهمن‌ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینكه 2 هزار نفر از مددجویان در این جشنواره مشاركت دارند، افزود: مرحله استانی این جشنواره به میزبانی شهرستان‌های شیراز و فسا و همچنین بخش اشکنان در حال برگزاری است.
مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: مددجویان قرآن‌آموز فارس از مناطق شش گانه شیراز، شهرستان‌های خرامه، مرودشت، استهبان، زرین دشت، داراب، جهرم، خنج، لامرد، مهر و بخش‌های علامرودشت و اشکنان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
بذرافشان به رشته‌های این مسابقات اشاره كرد و گفت: در این جشنواره شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تواشیح به رقابت می‌پردازند.
وی در پایان یادآور شد: قرآن‌آموزان تحت حمایت امداد در سه رده سنی 6 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و از 18 سال به بالا در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha