استقبال 13 هزار نفری از جشنواره فیلم فجر زاهدان
کد خبر: 3691903
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

استقبال 13 هزار نفری از جشنواره فیلم فجر زاهدان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: بیش از 13 هزار نفر در زاهدان به تماشای فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم فجر که در دو سالن سینمایی اشراق و هلال اکران شد، نشستند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان امروز، 26 بهمن‌ماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: بیش از 13 هزار نفر در زاهدان به تماشای فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم فجر که در دو سالن سینمایی اشراق و هلال اکران شد، نشستند.
وی ادامه داد: اکران فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در زاهدان نیز آغاز و تعداد ١٩ فيلم که تعداد بسیاری از آنان در اختتامیه جشنواره برنده سیمرغ بلورین شدند، اکران شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: در جشنواره امسال، برنامه‌ریزی شد تا کودکان و نوجوانان بتوانند در سانس‌های صبح، بطور رایگان فیلم‌ها را تماشا کنند، بطوری که در مجموع نزدیک به 6 هزار کودک و نوجوان بهره‌مند شدند.
مسگرانی افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر باید استان ما را برای تولید فیلم آماده کند، باید مخاطبان سینما را افزایش دهیم، زیرا حضور در سینما به‌عنوان یک محیط فرهنگی و هنری نقش مؤثری در ارتقاء فرهنگ و نشاط جامعه دارد.

استقبال 13 هزار نفری از جشنواره فیلم فجر زاهدان

captcha