مسئولان به مسائل قرآن در جامعه اهمیت بدهند
کد خبر: 3691926
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

مسئولان به مسائل قرآن در جامعه اهمیت بدهند

گروه فعالیت‌های قرآنی- قاری قرآن و یکی از شرکت کنندگان در چهارمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس، گفت: با توجه به اینکه برخی ادارات و سازمان های دولتی وظیفه اصلی شان اشاعه فعالیت های قرآنی است ولی متاسفانه هیچ گونه حرکتی در این زمینه از آنها مشاهده نمی شود.

ابوالفضل رضایی، قاری قرآن و یکی از شرکت کنندگان در چهارمین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه منطقه آزاد ارس در رشته ترتیل خوانی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: به صورت تخصصی فعالیت قرآنی خودک را از سال 1385 شروع کرده ام و فبل از آن نیز با حضور در هیئت‌های قرآنی با قرآن آشنا شدم و در حال حاضر نیز در موسسه قرآنی تور جلفا فعالیت می کنم.

مسئولان به مسائل قرآن در جامعه اهمیت بدهند

وی‌، اظهار کرد: انس و الفت با قرآن، موجبات پیشرفت و تعالی بشر را فراهم می‌آورد و ما در این باره مثال‌ها و موارد بسیار شاهد هستیم برای بنده نیز بحمدالله این گونه بوده است.

رضایی در خصوص مقام‌های کسب شده خود چنین گفت: در مسابقات مناطق آزاد کشور رتبه سوم را کسب کردم و همچنین در مسابقات استانی اوقاف نیز تاکنون موفق به کسب مقام شده ام.

این قاری قرآن، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی ادارات و سازمان های دولتی وظیفه اصلی شان اشاعه فعالیت های قرآنی است ولی متاسفانه هیچ گونه حرکتی در این زمینه از آنها مشاهده نمی شود ولی سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه قرآن فعالیت های خوبی دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه با قرآن و در مسیر این راه قرار گرفته‌ام، در زندگی شخصی خودم به موفقیت های فراوانی دست یافته ام.

captcha