برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در مشهد
کد خبر: 3691927
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی - طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در جهاددانشگاهی خراسان رضوی در حال برگزاری است.

رضا قلندرآبادی، مسئول کانون فعالیت‌های قرآنی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه طرح دانشجو معلم قرآن کریم در حال برگزاری است،‌ ابراز کرد: طرح دانشجو معلم قرآن کریم، به طور هماهنگ از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیشنهاد شده که در مشهد نیز اجرای آن آغاز شده است.

برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در مشهد
وی با بیان اینکه تا پایان آذرماه از طریق وب سایت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به نشانی www.SDJD.IR، تعداد 35 متقاضی ثبت‌نام کردند، ‌افزود: بعد از برگزاری آزمون تعیین سطح از این افراد، 25 نفر برای حضور در دوره پذیرفته شدند که برنامه آموزشی از 18 بهمن‌ماه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آغاز شده است.
وی مخاطبان این دوره را دانشجویان دانشگاه‌های سراسر مشهد دانست و گفت: متقاضیان، حدود 75 ساعت آموزشی را در سرفصل‌های کشوری که شامل 30 ساعت تجوید، 30 ساعت روش تدریس و 15 ساعت تدبر در قرآن با منابع مشخصی است را می‌گذرانند.

برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در مشهد
قلندرآبادی ابراز کرد: مهدی جلالی و صاحبعلی اکبری، که هر دو نفر از دانشیاران گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی هستند به ترتیب تدریس سرفصل‌های روش تدریس و تدبر در قرآن و داود خلوصی که حافظ کل و استاد قرآن است نیز تدریس سرفصل تجوید این دوره را بر عهده دارد.

برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در مشهد
مسئول کانون فعالیت‌های قرآنی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد، با بیان اینکه این دوره آموزشی رایگان است، اعلام کرد: این دوره اسفندماه سال جاری به پایان خواهد رسید و بانوان و آقایان شرکت‌کنندگان در ابتدای سال 97 در آزمون پایانی شرکت خواهند کرد و گواهینامه از سازمان فعالیت‌های قرآنی کشور به آنها اعطا می‌شود.

برگزاری طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در مشهد
یادآور می‌شود، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور، گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در بخش‌های مختلف قرآنی، از جمله اهداف تعریف شده برای این طرح است.

انتهای پیام

captcha